Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی متولی مدیر تولید این پروژه درباره روند تولید این مجموعه گفت: گروه تولید سریال «شبکه» هم اکنون در منطقه یوسف آباد مشغول تصویربرداری هستند و کار با نظم و نظارتی که حاکم بر پروژه است به خوبی پیش می‌رود، احمد معظمی نیز با حساسیت و وسواس خاصی کار را جلو میبرد.

وی در ادامه گفت: فیلمنامه «شبکه» فیلمنامه متفاوت و تاثیرگذاری است که برای نگارش آن قریب به دو سال زمان صرف شده و این سریال، سریال پربازیگری است که چندی پیش ایرج نوذری نیز به جمع ما اضافه شد، نوذری مدتی است که از تلویزیون دور است و با نقشی متفاوت از آثار گذشته اش در «شبکه» حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید بگویم تا اینجا دانیال حکیمی، محمود  پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی و کمند امیرسلیمانی جلوی دوربین رفتند و چند بازیگر نیز به تازگی اضافه شدند که نام آنها از طریق مشاور رسانه ای پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد.

شبکه در چند فصل تولید خواهد شد که فصل اول آن «سارقان روح» نام دارد و در ۱۵ قسمت با محوریت امنیت نرم و آسیب های اجتماعی در حال ساخت است. نابودی و به قهقهرا کشیده شدن شخصیت های داستان پرده از رازهایی برمیدارد که در نتیجه آن برای اولین بار در این سالها به وقایعی اشاره میشود که پیش از این در مجموعه های تلویزیونی ندیده ایم. لازم به قید است که اتفاقات رخ داده در این مجموعه همگی برگرفته از پرونده های واقعی ست و نتیجه تحقیقات پیاپی و پژوهش های طولانی مدتی ست که خروجی اش در اختیار کارشناسان متعددی در حوزه های مختلف دینی، روانشناسی، فرهنگی و گروهی از فعالان اجتماعی گذاشته شده و در جلساتی جداگانه نظرات آنها روی طرح ها ارزیابی و اعمال شده است.

ابوالفضل صفری تهیه‌کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه، مرتضی اصفهانی مشاور پروژه، مرتضی متولی مدیرتولید، فهیمه کمالی مدیر برنامه ریزی، موسسه فرهنگی هنری اقلیم ارغنون مجری طرح، کامیاب متولی جانشین تولید، علیرضا وداد تقوی مدیر تصویر برداری/ گروه تصویربرداری (جاوید حسین زاده - رضا تهرانی - بهروز دشتابی - امید راعی)، سعید آهنگرانی طراح صحنه، حمیدرضا یارند پور مدیر صدابرداری، مهدیه اعرابی طراح گریم، آناهیتا اقبال نژاد طراح لباس، سیامک مهماندوست تدوین، مازیار یونسی آهنگساز، مهدیار سزاوار جلوه های ویژه بصری، حمید رسولیان جلوه های ویژه میدانی، محمد بدرلودستیار اول  کارگردان، سحر ضیایی منشی صحنه، سیامک راشدی اسکویی بازیگردان و سرهنگ فرهاد شمس آبادی مشاور انتظامی، یوسف عبدالرضایی عکاس، روزبه زاهدی مدیرامور مالی، دکتر محمدعلی الستی مشاور اجتماعی، یکتا سپاهی مشاور و روان شناس و دنیا خمامی مشاور رسانه‌ای از جمله عوامل اصلی تولید سریال شبکه هستند.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید

به گزارش ایسنا، دو سریال «رخنه» و «بدل» که پخش آنها در تلویزیون قطعی شده است، درام‌های معمایی و کمدی هستند.

سریال «رخنه» به کارگردانی علی غفاری و حمیدرضا لوافی یک درام معمایی با محوریت هوافضا است که سال گذشته ـ ۱۴۰۲ کلید خورد.

سریال «رخنه»

مهدی شفیعی، تهیه‌کننده «رخنه» است و امیرحسین صدیق، خسرو شهراز، نادر فلاح، سپیده خداوردی، مریم کاویانی رامتین خداپناهی، علیرام نورایی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «رخنه»

علی غفاری پیش از این فیلم و سریال‌های مختلفی را به تولید رسانده است که «بچه مهندس» و سریال «خداداد» از جمله آنها است.

سریال «رخنه»

سریال «بدل» نیز محصول جدید سیمافیلم است که ماجرای تحول انسان را در فضایی طنز به نمایش درمی‌آورد.

شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق از جمله بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی «بدل» بازی می‌کنند. همچنین چند بازیگر جدید هم در این سریال معرفی می‌شوند که از جمله آن می‌توان به فرزانه سهیلی و پریسا مقتدی اشاره کرد.

علی مسعودی همچون کارهای دیگر خودش «بدل» را هم به نگارش درآورده و در ۲۶ قسمت آماده پخش خواهد شد. او که بازیگر و نویسنده مجموعه‌های طنز است در چند سال اخیر بیشتر خودش کارگردان آثار و نوشته‌هایش بوده است. او در این سریال‌ هم به ایفای نقش پرداخته است.

سریال «بدل»

«کوچه اقاقیا» و «قرارگاه مسکونی» از مهمترین آثار مسعودی در حوزه نویسندگی مجموعه‌های تلویزیونی بوده است و همچنین کارگردانی سریال‌های «آخر خط» و «نوروز رنگی» را در سال‌های اخیر در تلویزیون به عهده داشته است.

سریال تلویزیونی «بدل» به کارگردانی علی‌رضا مسعودی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی تولید شده است و پیشتر از گزینه‌های پخش در نوروز ۱۴۰۳ مطرح بود اما به پخش نرسید.

سریال «بدل»

سریال «بدل» ویدئویی از سریال «بدل» در زیر قابل مشاهده است:

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • پرده جدیدی از شبکه نمایش‌های خانگی؛ آیا حرف اول و آخر را پول می‌زند؟
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون