Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@16:04:52 GMT

هلاکت هشت تروريست در سيناي مصر

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۱۱۵۹

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه «سانا»، ارتش مصر در چند روز گذشته هشت نفر از عناصر تروريستي را در حملات غافلگيرانه به مخفيگاه هاي شان در سينا کشت.
تامر الرفاعي سخنگوي نيروهاي مسلح مصر در بيانيه اي گفت: «نيروهاي زميني مصر با همکاري نيروي هوايي توانستند ظرف چند روز گذشته هشت نفر از عناصر تروريستي خطرناک را از بين ببرند و يک تروريست ديگر را در مرکز سينا بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
الرفاعي در اين بيانيه افزود علاوه بر آن ارتش مصر مقاديري سلاح و مهمات و هشت مخفيگاه تروريست ها را در سينا کشف و منهدم کرد.
وي اظهار داشت نيروهاي مصري همچنين توانستند يک انبار حاوي مقادير زيادي ماده مخدر شاهدانه و همچنين 5 محموله حاوي مقادير زيادي مواد مخدر ديگر را کشف و ضبط کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»

به گزارش قدس آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد «دور زیمل» فرمانده گروهان گردان ۸۱۰۳ ارتش که در حمله پهپادی و موشکی اخیر حزب‌الله لبنان به منطقه عرب العرامشه در شمال فلسطین مجروح شده بود، به هلاکت رسید.

حزب‌الله لبنان چهارشنبه ۲۹ فروردین در بیانیه‌ای اعلام کرده بود: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به ترور تعدادی از رزمندگان مقاومت در شهرک‌های «عین بعال» و «الشهابیه» توسط دشمن، بعد از ظهر چهارشنبه حمله ترکیبی را با موشک‌های هدایت شونده و پهپادهای تهاجمی به مقر فرماندهی سری جاسوسی نظامی در عرب العرامشه را هدف قرار دادند.

در این بیانیه همچنین آمده است: این حمله ترکیبی منجر به تخریب بخشی از این موضع نظامی و کشته و مجروح شدن نظامیان دشمن شد.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره از مجروح شدن ۱۹ صهیونیست در این حمله و وخیم بودن حال چند تن از آنها خبر دادند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • کشته شدن ۱۱ تروریست در پاکستان
  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • لحظه برخورد رعد و برق بر فراز آرامگاه بوعلی سینا
  • هلاکت نظامی ارشد صهیونیست در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»
  • هلاکت نظامی صهیونیست زخمی‌شده در حمله حزب‌الله به «عرب العرامشه»