Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین  مازندران ، مامورین یگان حفاظت محیط زیست آمل درحین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود یک شکارچی متخلف را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیرو22 رشته دام هوایی را جمع آوری و 8باب کومه شکارچیان را تخریب کردند و سه قطعه مرغابی گرفتار در دام هوایی را رهاسازی کردند.
همچنین مامورین یگان آمل در طی ماموریت دیگری درحوزه رودخانه گرمرود یک صیاد غیرمجاز را به همراه 33قطعه ماهی و دو رشته تور ماهیگیری دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بابل نیز مامورین یگان این شهرستان با همکاری نیروی انتظامی و داشتن حکم قضایی منزل یک متخلف را بازرسی وسه قبضه سلاح شکاری به همراه لاشه ۱۵قطعه توکا،۷قطعه ابیا،۳۰قطعه گنجشک ویک طاقه قرقاول تاکسیدرمی شده به همراه تعدادی فشنگ کشف وضبط کردند.
طی ماموریت دیگری مامورین یگان بابل در منطقه جنگلی کیجابر بندپی شرقی یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.
مامورین یگان حفاظت محیط زیست بابلسر نیز 30رشته دام هوایی را در منطقه ایش اجاکسر (بابلسر) و ایش روشنکل (فریدونکنار) جمع آوری کرند.
متخلفین باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم

سرهنگ مسعود احسانی فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: ۲ فروند قایق غیر مجاز ترال متخلف در محدوده ۵ مایلی شهرستان قشم توقیف شد.

وی افزود: از این شناور‌ها ۱۱ تخته ترال، ۶ دستگاه تور ترال غیرمجاز و ۱۸ کیلوگرم ماهی مخلوط و ادوات کشف شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان با اشاره به دستگیری ۶ متهم در این رابطه گفت: پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و پایگاه حفاظت منابع و آبزیان این شهرستان دلالت داده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز