Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس فریدون حسن پور، در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: به ازای هر یک مگابیت سرعت 20 امتیاز و برای سرعت 512 کیلوبیت نیز 5 امتیاز به مجموع امتیازات مشتریان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: به ازای هر یک ماه همراهی 100 امتیاز دیگر به جمع امتیازات اضافه می شود و در آخر به 40 نفر از برندگان( 20 جایزه نقدی 20 میلیون تومانی به مشتریان پیش پرداخت و 20 جایزه 20 میلیون تومانی به مشتریان پس پرداخت)، تقدیم می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن پور، مهلت شرکت در قرعه کشی را تا عید نوروز اعلام کرد و گفت: قرعه کشی همزمان با گرامیداشت روز جهانی ارتباطات در 27 اردیبهشت ماه 97 انجام و برندگان خوش شانس جوایز خود را دریافت خواهند کرد.

وی در ادامه به قیمت سرویسهای ارائه شده اینترنت اشاره کرد و افزود: ارائه این سرویسها یکسان است ولی تنها تفاوت آنها در سقف آستانه مصرف منصفانه (FUP) خواهد بود.

حسن پور با اعلام اینکه منظور از آستانه مصرف منصفانه، حداکثر میزان تبادل ترافیک مجاز در یک دوره از سرویس ( با حداکثر سرعت ممکن ) است، اظهار داشت: منظور از ترافیک هر دوره، مجموع ترافیک دریافتی و ارسالی در آن دوره است.

وی با اشاره به بسته های جدید غیرحجمی گفت: در بسته های جدید، ترافیک داخل بصورت نیم بهاء از اعداد ثبت شده کسر خواهد شد، برای مثال اگر 1 گیگابایت از سرور خارجی (برای مثال یوتیوب ) استفاده کنید همان 1 گیگابایت محاسبه ولی اگر 1 گیگابایت از سرور داخل ایران (برای مثال آپارات) استفاده کنید، 500 مگابایت از حجم شما کاسته می شود.

مهندس حسن پور، منظور از ترافیک داخلی را اطلاعاتی که از هاست و سرور داخل ایران دریافت می شوند دانست و افزود: لزوما هر سایت فارسی زبان با دامنه IR داخل ایران میزبانی نمی شود، بعنوان مثال آپارات، کافه بازار و سایتهای تماشای تلویزیون آنلاین در داخل ایران را می توان از این قبیل سایت ها که نیم بهاء هستند نام برد.

وی سرویس "غیرحجمی" با "نامحدود" را متفاوت اعلام کرد و گفت: سرویس غیر حجمی به این معنا است که بر قرار بودن ارتباط اینترنتی وابسته به ترافیک نیست و حتی در صورت گذر از سقف های تعیین شده همچنان ارتباط اینترنتی برقرار خواهد ماند و تنها سرعت کاهش پیدا می کند.

حسن پور با تاکید براینکه با بسته های جدید، اینترنت، ارزانتر از همیشه در دسترس کاربران محترم قرار خواهد گرفت، افزود: کاربران با بسته های جدید سریعتر از گذشته، آسانتر از هر زمان وبا 50 تا 80 درصد کاهش هزینه مواجه خواهند شد.

46

 

 

 

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام

آفتاب‌‌نیوز :

روبرتو تورس با عملکرد خوبی که در گل‌گهر تا اینجای لیگ داشته، تیم‌های بالانشین را از الان وادار کرده است که به این بازیکن توجه خاصی داشته باشند. این بازیکن پیشنهاد اولیه تمدید قرارداد گل‌گهر را رد کرده، اما نکته اینجاست که هیچ پاسخی به مسئولان گل‌گهر نداده و از تیم تراکتور و سپاهان پیشنهاد دارد، البته استقلال هم از فصل قبل به‌دنبال جذب هافبک اسپانیایی است.

تورس در این فصل «۱۹ بازی، ۷ گل و ۱۰ پاس گل داشته است ضمن اینکه هشت بار به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده است». کارنامه این فصل تورس باعث شده تا از همین حالا مشتریان این بازیکن صف کشیده و خواهان جذب او شوند و قطعاً یکی از مشتریان جدی تورس استقلال است که در صورت ماندن نکونام، وی قصد دارد هر طور شده این بازیکن اسپانیایی را از آن خود کند.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج اعلام شد
  • اعلام جزئیات تعرفه مکالمه و اینترنت برای حجاج ایرانی
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ مثقال در کانال ۱۴ میلیونی بسته شد
  • بازار طلا از خواب خوش صعود، می‌پرد؟
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • چیلیندری مدرن میراثی از دیتونا : بهترین مثال برای وقتی که درست می سازی و 50 سال بعد هم جوابه! (+تصاویر)