Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دختر 10 ساله که به همراه مادر و برادرش از طبقه پنجم ساختماني در رضوان شهر به پايين سقوط کرده بودند، از مرگ نجات يافت.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، دختر 10 ساله که به همراه مادر و برادرش از طبقه پنجم ساختماني در رضوان شهر به پايين سقوط کرده بودند، از مرگ نجات يافت.
ديروز مادري 40 ساله در رضوانشهر دو فرزند(دختر 10 ساله و پسر سه ماهه) خود را از طبقه پنجم ساختمان به خيابان پرتاب و سپس خود نيز اقدام به خودکشي مي کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنا به روايت شاهدان عيني اين زن در ابتدا دختر 10 ساله خود را از طبقه پنجم ساختمان به پايين پرتاب مي‌کند و سپس خودش را به همراه نوزاد به پايين پرت مي‌کند.‌ متاسفانه مادر و نوزاد در دم فوت کرده ولي دختر ده ساله که روي سقف سمند افتاده بوده فعلا زنده مانده است. همچنين مردم صداي دختر بچه را که فرياد ميزد «منو نکش» را شنيده اند.
گفتني است ماموران انتظامي در محل حضور داشته و علت و انگيزه به محض وصول نتيجه اطلاع رساني خواهد شد.
رکنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • نجات کودک ۳ ساله از چاه ۷ متری در شیراز
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • سقوط مرد ۴۵ ساله در آبشار لوه/ اعزام ۸امدادگر به محل حادثه
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر