Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ فدراسیون فوتبال ایران در این اطلاعیه افزوده است: فدراسیون در ابتدای امر اقدام به عقد تفاهمنامه چهار ساله اسپانسری با آدیداس نمود که متاسفانه دستورالعمل نحوه صدور گواهی فعالیت نمایندگان و شعب عرضه کنندگان پوشاک خارجی در ایران به شماره 60/129276 مورخ هفدهم شهریور 1395 وزارت صنعت، معدن و تجارت مانع از اجرایی شدن این قرارداد اسپانسری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا تنها راه چاره جهت استفاده از لباس های با کیفیت و با تکنولوژی کلیماکول آدیداس در جام جهانی همانطور که به هواداران شریف تیم ملی ایران از مدتها قبل وعده داده شده بود انعقاد قرارداد تجاری خرید البسه با تخفیف 70درصد بوده است که بسیاری از کشورهای دنیا مانند الجزایر ، مصر ، بوسنی ، ولز و .... نیز چنین قرارداد تجاری مشابه ای را با آدیداس دارند.
اطلاعیه می افزاید: این قرارداد تجاری یک ساله است و از نکات حائز اهمیت این قرارداد می توان به دریافت 15 درصد بعنوان «رویالتی» (درصد حق فروش پیراهن تیم ملی در سراسر جهان ) اشاره کرد که در تفاهمنامه اسپانسری چهار ساله نبوده است، از این ناحیه هر لباسی که آدیداس به فروش می رساند 15% بابت آن به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت می نماید که انتظار فدراسیون از این بند قرارداد پنج میلیون و یکصد هزار یورو درآمــد پیش بینی میگردد .
در پایان اطلاعیه آمده است: فدراسیون فوتبال با توجه به محدودیت ها و انتظارات تماشاگران فهیم ایرانی، بهترین انتخاب را نموده است تا با یکی از بهترین برندهای البسه ورزشی در جام جهانی حاضر شود. فدراسیون فوتبال این انتخاب را نه تنها بی شرمانه نمی داند، بلکه آن را تلاش در راستای حرکتی میهن پرستانه تلقی می نماید.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: نصرالله گرگزن، هوادار منتسب به باشگاه سپاهان به دلیل رفتار توهین آمیز در جریان بازی مقابل پرسپولیس، و اینکه اظهارات وی از مصادیق هتک حرمت و توهین محسوب می‌شود، نامبرده به مدت ۱۰ سال از ورود به کلیه ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور محروم خواهد بود.

منبع: تسنیم

tags # سپاهان سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • محرومیت ۱۰ ساله هوادار سپاهان
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار س‍پاهان
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • موقعیت ویژه سردار؛‌ رم «آزمون» را می‌خواهد؟‌
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • قرارداد ۴۴ میلیون دلاری ازبکستان با تجار افغانستانی