Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - روزنامه جوان نوشت:‌ جناب محسن هاشمی گفته «9 دی به فتنه 88 پایان داد» و بعد بر نقش رهبری و مردم در جمع کردن فتنه صحه گذاشته است.

یعنی هم وجود فتنه را پذیرفته است و هم تدبیر رهبری و نقش مردم را بیان نموده است.حالا برخی جوانان حزب اللهی از اینکه او حرف ماها را زده است چه می کنند؟ این اظهار نظر برای ایشان در درون جریان و خانواده کم هزینه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمتر اصلاح طلبی جسارت دارد «فتنه بودگی» را بپذیرد. حال باید نیروهای مومن به انقلاب چه برخوردی با ایشان بکنند؟

‌در دو روز گذشته گفتند: «چرا اینقدر دیر؟»، «شما که خانواده‌تان در فتنه بود»، «پدر شما که ......» نوع مواجهه با ایشان نشان می دهد بعضی از ماها اصلا به ابعاد مسئله فکر نمی‌کنیم و از جامع الاطراف دیدن مسئله عاجزیم. عواطف غلبه می کند و همه مسائل خانواده هاشمی را یکجا به میدان پاسخ می‌آوریم . به تعبیر بهتر راهی جز نیت خوانی و باسر در شکم طرف رفتن بلد نیستیم. محسن هاشمی اینجا حرف اصلاح طلبان را زده است؟ بودن برادر و خواهرش در فتنه را منکر شده است؟خیر، ‌اظهار نظر او مهم‌تر از تکرار همین عبارت از دهان 10 نفر حزب اللهی  است. حرف نظام در سال‌های گذشته با سران اصلاحات همین بوده است که اگر صداقت دارید فتنه را محکوم کنید و از مظلومیت نظام دفاع کنید. اکنون محسن هاشمی- که نمی دانم فقدان پدر در این اظهار نظر چقدر اثر داشته است- این حرف را زده است و خروارها فحش و مذمت از درون جریان خود دریافت کرده است. حزب الله باید اظهار نظر ایشان را یک گام به جلو بداند و تشکر و استقبال کند تا مرز اصلاح طلبان با فتنه گران به وضوح دیده شود. «آورده سوزی»  و شماتت در اینجا بی تدبیری است. 27302 کلید واژه‌ها : محسن هاشمی رفسنجانی - اصلاح طلبان - فتنه (حوادث پس از انتخابات خرداد88) - حزب الله -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت

مالیات بر طلا رونق بازار را  می گیرد در روزنامه یاقوت وطن  و  اصفهان در لیست وضع خوب ها در روزنامه زاینده رود از جمله عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته‌‌اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: پوست خربزه زیر پایت انداخته اند
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • انتقاد تند ابطحی از مهدی نصیری: بد پوست خربزه ای زیر پایت انداخته‌اند تا تمامت کنند /نه شاهزاده می‌تواند به تاجزاده نزدیک شود، نه تاجزاده علاقمند است
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - یکشنبه ۹ اردیبهشت