Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر جوان که برای شرکت در آزمون کانون وکالت راهی تهران شده بود، تصور نمی‌کرد در دام یک شیطان صفت گرفتار خواهد شد و هرگز به جلسه آزمون نخواهد رسید. آفتاب‌‌نیوز : دختر جوان که برای شرکت در آزمون کانون وکالت راهی تهران شده بود، تصور نمی‌کرد در دام یک شیطان صفت گرفتار خواهد شد و هرگز به جلسه آزمون نخواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



چندی پیش دختر جوانی هراسان و سراسیمه خود را به مأموران پلیس رساند و از راننده خودرویی شکایت کرد که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود. دختر پریشان حال به مأموران گفت: دانشجوی فوق لیسانس حقوق هستم و برای شرکت در آزمون وکلا از شهرستان محل زندگی‌ام با هواپیما به تهران آمده بودم، از فرودگاه به زیرپل سیدخندان آمدم و آنجا هم سوار خودروی پرایدی شدم تا مرا به محل برگزاری آزمون ببرد. به‌دلیل اینکه راه را بلد نبودم راننده وارد خیابان‌های خلوت شد و من هم بدون اعتراض سکوت کردم تا اینکه او به محل خلوتی رسید و خودرواش را متوقف کرد. تازه آن موقع بود که متوجه شدم در دام یک شیطان صفت افتاده‌ام. بعد هم با التماس ازاو خواستم به من وآینده‌ام رحم کند، اما افسوس که آن دیو صفت بی‌رحمانه مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از آن هم مرا از ماشین بیرون انداخت.ضمن اینکه تهدید کرد از من فیلم وعکس گرفته و اگر حرفی به پلیس بزنم تصاویرم را در اینترنت منتشر خواهد کرد.

پس از شکایت دختر جوان، تحقیقات از سوی کارآگاهان پلیس آغاز شد و پس از بررسی‌های صورت گرفته راننده شیطان صفت دستگیر شد که تحقیق از او آغاز شده است.

منبع: رکنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت

 رییس پلیس راه استان اصفهان از فوت چهار نفر و مصدومیت ۳ نفر دیگر در تصادف تارا و پراید در محور بویین میاندشت خبر داد.

سرهنگ علی مولوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر امروز برخورد یک دستگاه سواری تارا و یک دستگاه پراید به مرکز فرماندهی عملیات پلیس استان اصفهان گزارش شد.

وی افزود: این حادثه در محور بویین میاندشت به الیگودرز اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: متأسفانه در این حادثه ۴ نفر فوت و ۳ نفر مجروح شدند.

وی افزود: علت تصادف نیز توسط کارشناسان پلیس راه عدم رعایت حق تقدم سواری پراید اعلام شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • ببینید | رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو
  • رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک دانشجو + فیلم
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در ایلام
  • این مسیر یکطرفه شد | ترافیک سنگین خودروها به سمت شمال