Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به پیشنیه و تاریخچه فرهنگی شهرستان بیجار، خواستار توجه بیشتر مسئولان این شهرستان به توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، جلال قلعه شاخانی، در دیدار با فرماندار شهرستان بیجار خواستار حمایت های مالی و معنوی از فعالیت های فرهنگی هنری این شهرستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه شهرستان بیجار ظرفیت های زیادی در حوزه فرهنگی دارد، عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به پیشینه فرهنگی و تاریخچه ادیبان و فرهیختگان بیجار توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری بیش از پیش در دستور کار مسئولان این شهرستان باشد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین خواستار تخصیص اعتبارات فرهنگی شهرداری و شورای شهر بیجار با همفکری فرمانداری و هنرمندان برای توسعه فعالیت های فرهنگی شد و عنوان کرد: همواره هنر با مردم بیجار گروس عجین بوده و از خاک این خطه از کردستان و ایران اسلامی همواره هنرمندانی نام آشنا پرورش یافته اند.

 

قلعه شاخانی با بیان اینکه عدم حمایت های مالی و کمبود اعتبارات دولتی را آسیب بخش فرهنگی دانست و افزود: هنرمندان و مسئولان فرهنگی نباید اجازه بدهند مسائلی از این دست مانع استفاده حداکثری از ظرفیت های فرهنگی شهرستان بیجار شود.

 

وی خواستار اختصاص ١٥٠ میلیون تومان اعتبار از سرفصل گردشگری فرمانداری برای فعالیت های فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان  شد و اضافه کرد: با اختصاص این میزان اعتبار با همفکری فرمانداری و شورای شهر و هنرمندان می توان حداکثر تا پایان دی ماه یک برنامه شاخص ملی که ظرفیت بین المللی شدن داشته باشد برای این شهرستان تعریف و در نظر گرفت.

 

فرماندار شهرستان بیجار نیز با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و هنری اداره ارشاد درخور توجه و مثبت است، اظهار کرد: در حد توان آماده همکاری و همراهی در برگزاری فعالیت های فرهنگی و هنری هستیم.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه

 عسگری گفت: هفتمین سال بزرگداشت روز مراغه با هدف شناساندن این شهرستان از ۱۲ اردیبهشت آغاز و به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همایش بزرگداشت روز مراغه با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان شهرستان برگزار خواهد شد.

 دبیر روز مراغه گفت: در طول این هفته مسابقات هنری در زمینه نقاشی، عکس، روزنامه نگاری، خوشنویسی و برنامه‌های جنگ شادی و موسیقی اجرا خواهد شد.

وی گفت: همزمان با این هفته ۲ طرح عمرانی شهرداری مراغه افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

عسگری افزود: در روز مراغه از فعالان علمی، فرهنگی، ورزشی، صنعتی و علمی تجلیل خواهد شد.

وی  گفت: ورکشاپ مجسمه‌های آجری در پارک ملت مراغه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همزمان با هفته مراغه تور رایگان مراغه گردی برای آشنایی با آثار تاریخی برای شهروندان راه اندازی و ۲۱ اردیبهشت برنامه بازدید از گوجه قلعه برپا خواهد شد.

آقای عسگری از ایجاد غرفه‌های صنایع دستی، عرضه تولیدات و توانمندی‌های مراغه و استان‌های مختلف با تخفیف خبر داد.

وی افزود: همزمان با روز مراغه اردوی تیم ملی والیبال بنگلادش و مسابقات والیبال ساحلی کشور در مراغه برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • هنرمندان؛ مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند
  • تاکید استاندار مازندران بر رفع مشکلات و تسهیل فعالیت هنرمندان
  • راز پویایی هنر انقلاب بارور شدن اندیشه انقلابی است
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه، کام ملت را شیرین ساخت
  • لزوم توسعه فضای شهری بیجار/رفع مشکلات مردم نیازمند توجه