Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، اردشیر دریکوندی، رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌ آباد، در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان که عصر دوشنبه، چهارم دی‌ماه برگزار شد، با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی و آینده‌نگری برای شهرداری خرم‌آباد، گفت: در همین راستا، چشم‌انداز ۲۰ ساله داریم و بعد از آن یک برنامه پنج ساله با برش‌های یک ساله را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم بدهی‌ها و معوقات شهرداری را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با عدم مشارکت مردم در مدیریت شهری اشاره و اظهارکرد: در شهرستان خرم‌آباد شهروندان به هر دلیلی اعتماد خود را به مدیریت شهری از دست داده‌اند و نشانه آن مشارکت 7 درصدی مردم در پرداخت عوارض است و لذا باید تلاش کنیم که با فرهنگ‌سازی مناسب اعتماد مردم را به مدیریت شهری برگردانیم.
دریکوندی با اشاره به این‌که به ما اعلام شده شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی دارد، افزود: علاوه‌بر این بدهی پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی داریم، نیروهای شهرداری چندین ماه حقوق طلب دارند و مشکلات زیاد دیگری وجود دارد که کار ما را سخت کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد شهرداری خرم‌آباد را یک سازمان با بدهی‌ها و معوقات بالا برشمرد و افزود: با مساعدت شهرداری، معاونت سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی را در شهرداری خرم‌آباد راه‌اندازی کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت وجود بخش خصوصی به شهرداری خرم‌آباد تصریح کرد: تا زمانی‌که بخش خصوصی به کمک توسعه خرم‌آباد نیاید گام مؤثری برداشته نخواهد شد، کمااینکه راهکار برون‌رفت از مشکلات شهرداری، ورود بخش خصوصی است‌
دریکوند در خصوص مشکلات مدیریت شهری خاطرنشان کرد: مشکل مدیریت شهری این است که در امور عمرانی،جذب گردشگر به‌دنبال تحقق درآمدهای پایدار نبوده‌ایم و باید به این مساله توجه بیشتری داشت.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد

میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، ایلان ماسک، میلیارد مشهور آمریکایی و مالک شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا، طی اظهاراتی هشدار داد که تا زمانی که مشکل بدهی ملی دولت آمریکا حل نشود، دلار ارزشی نخواهد داشت.

ماسک در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ما باید در مورد بدهی ملی خود کاری انجام دهیم وگرنه دلار ارزشی نخواهد داشت.

پیش از این، صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرده و هشدار داده بود که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکانرخ تورم در آمریکا همچنان بازهم افزایشی شد

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان