Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@14:04:24 GMT

کشف ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۲۲۴۹

کشف ۲ هزار لیتر مشروبات الکلی در مشهد

خبرگزاری شبستان:جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از پاتک ضابطین قضایی به یک لابراتوار تهیه و توزیع انواع مشروبات الکلی و کشف بیش از ۲هزار لیتر مسکرات دست‌ساز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی دادسرای انقلاب، قاضی مهدی خدابخشی جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کلا و ارز آگاهی خراسان رضوی با انجام عملیات میدانی رد عوامل این باند بزرگ تهیه کننده مشروبات الکلی دست ساز را در منطقه هاشمیه زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تحقیقات ماموران در این عملیات طبق دستور و با اخذ مجوز قضایی وارد عمل شده قبل از فرار متهمان به این خانه مسکونی ورود پیدا کردند و با ورود ضابطین قضایی در محل مشاهده شد سه مرد جوان که بین ۳۵ تا ۴۰سال سن دارند مشغول تهیه مشروبات الکلی دست‌ساز هستند که در این اقدام ضربتی آنان دستگیر شدند.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد گفت: ماموران در پویش محل که خانه‌ای یک طبقه بود تعداد ۶بشکه ۲۲۰۰لیتری حاوی مشروبات الکلی، ۴۰گالن ۲۰لیتری حاوی مسکرات به میزان ۲۱۸۰ لیتر و ۳۳۲بطری پرشده و ۱۲۰۰ شیشه خالی و ۴۹ پاکت پر شده مشروبات الکلی و ۳۰۰ پاکت ساندیسی مسکرات را کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان با جمع اوری بطری‌های مشروبات الکلی خارجی از سراسر کشور مشروباتی که خود ساخته بودند را درون آنها ریخته و پس از پلمب به عنوان مشروبات الکلی خارجی در سطح مشهد به فروش می‌رساندند.

خدابخشی اظهارداشت: در این عملیات که هدایت آن را سرهنگ خسروی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بر عهده داشت چهار دستگاه خودروی وانت پیکان و پژو پارس و سمند و ۴۰۵ توقیف شد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: سوخت‌های قاچاق از ۲۲ دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان فعال در این زمینه کشف شده است.

علی اکبر جاویدان گفت: در این طرح ضربتی ۲ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و شماری اتباع غیر مجاز هم دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید؛ کشف ۷۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

دیگر خبرها

  • میزان تولید آب شرب در چهارباغ افزایش می‌یابد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • مشهد تابستان سختی را پیش رو دارد، کمبود ۶ هزار لیتر بر ثانیه آب
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • ادیبان ستاره بر دوش
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوییل قاچاق در هرمزگان
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • واکنش امام جمعه مشهد به حمله ایران به اسرائیل |‌ غیر از قدرت نمایی زبان دیگری اثر نمی کند