Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@17:23:30 GMT

عکس / پراید زیر چرخ های کامیون له شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۲۲۸۸

عکس / پراید زیر چرخ های کامیون له شد

حوادث رکنا: بنابر نظر کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شده است.

رئیس پلیس Police راه استان همدان گفت: در برخورد کامیون با پراید، این خودرو به آهن پاره تبدیل شد و 2 سرنشین آن به شکل دلخراشی جان باختند.

سرهنگ رضا عزیزی، فرمانده پلیس راه استان در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در همدان با اعلام مطلب فوق افزود: در ساعت 16 عصر امروز و در برخورد یک دستگاه پراید و کامیون در جاده قدیم همدان به ساوه دو سرنشین پراید کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این حادثه Incident خودروی پراید اقدام به سبقت کرده بود که با کامیونی که از مسیر روبرو در حال تردد بود به صورت شاخ به شاخ برخورد می کند.

سرهنگ عزیزی خاطرنشان کرد: در این حادثه خودرو پراید به آهن پاره تبدیل و دو سرنشین 56 ساله آن که با هم زن و شوهر بودند به شکل دلخراشی جان باختند.

رئیس پلیس راه استان گفت: بنابر نظر کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه انحراف به چپ خودروی پراید اعلام شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، حجت الله مددخانی شامگاه یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در حادثه برخورد قطار با گله گوسفند در حوالی آبیک ۵۷ راس گوسفند تلف و ۲ چوپان مصدوم شدند.

فرماندار شهرستان آبیک با ناگوار خواندن این حادثه تصریج کرد: در این حادثه علاوه بر ۵۷ گوسفند، ۲ چوپان نیز از ناحیه دست و سر مجروح شدند که مراحل درمانی را سپری می کنند.

مددخانی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برای تردد در این منطقه پل زیر گذر احداث شده است، اما چوپانان گله را از روی ریل عبور داده که منجر به وقوع چنین اتفاق تلخی شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • تلف شدن ۵۷ گوسفند در برخورد قطار با گله در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک