Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر پور محمدی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «کودک شو» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص نحوه حضور و ثبت نام تماشاگران و شرکت کننده های این مسابقه گفت: مخاطبان برنامه تلویزیونی «کودک شو» می توانند از طریق سایت http://koodakshow.tvnasim.ir/ و همچنین آدرس تلگرامی «@koodakshotvnasim» برای حضور در برنامه ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه شرکت کنندگان در مسابقه «کودک شو» بیان کرد: شرکت کنندگان مسابقه هم می توانند با دو آدرسی که در بالا داشته شد در مسابقه شرکت کنند، که البته در حال حاضر ظرفیت شرکت کنندگان مسابقه کامل شده است و برای حضور تماشاگران در استودیو نیز فراخوان داده‌ایم.

همچنین بینندگان مسابقه «کودک شو» می توانند، از طریق وب سایت شبکه نسیم و آدرس درج شده در صفحه برای حضور در این برنامه ثبت نام نمایند.

 گفتنی است؛ مسابقه تلویزیونی «کودک شو» روزهای زوج شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت 21 به روی آنتن شبکه نسیم می رود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی دیدار حساس خود در هفته بیست و چهارم برابر صنعت نفت آبادان را با سه گل به سود خود به پایان برد که تماشاگران آبادانی اقدام جالبی در قبال مدافع این تیم داشتند.

محمد حسین کنعانی زدگان که در غم از دست دادن پدربزرگ خود عزادار است، هنگام گرم کردن پیش از شروع مسابقه از سوی تماشاگران آبادانی مورد تشویق و تفقد قرار گرفت.

کنعانی که دروازه تیم نفت را از روی نقطه پنالتی به عنوان سومین گل پرسپولیس باز کرد، در پایان مسابقه هم با روی خوش هواداران آبادانی مواجه شد.

تماشاگران صنعت با وجود ناراحتی از شکست تیم محبوبشان مدافع پرسپولیس را تشویق کرده و با شعار «کنعانی تسلیت، تسلیت» او را بدرقه کردند.

دیگر خبرها

  • سنگ تمام مردم آبادان برای گلزن پرسپولیس (عکس)
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • توصیه داور مسابقه «میدون» به دانشجویان برای تجارت موفق/ چگونه می‌توان نرم‌افزارهای جهانی را تبدیل به مدل ایرانی کرد؟
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • اعلام آرای انضباطی ۳ تیم لیگ برتری فوتبال
  • تماشاگران شمس‌آذر محروم شدند
  • جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
  • محکومیت سپاهان و نساجی در کمیته انضباطی
  • محکومیت سپاهان و شمس آذر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال