Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@03:43:03 GMT

بهترین گجت‌های ۲۰۱۷ را ببینید و بشناسید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۲۴۹۶

بهترین گجت‌های ۲۰۱۷ را ببینید و بشناسید

فناوری اطلاعات > سخت افزار - سال 2017 سالی ساده برای زندگی کردن نبود اما برخی گجت‌ها و سخت افزارهایی که طی 12 ماهه گذشته راهی بازار شدند؛ شادی و نشاط را برای انسان به ارمغان آوردند.

 

به گزارش خبرآنلاین، تیم انگجت ابزارهایی که زندگی ما را دلپذیرترکرده‌اند فهرست کرده که با هم مرور می‌کنیم.{لینک}

 

آیفون ایکس

اپل با ساخت آیفون ایکس از فرمول سنتی سعی و کوشش در گوشی‌های هوشمند خود فاصله گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکمه هوم رفت و فناوری چهره‌شناس بیش از حد تصور خوب از آب درآمد و توسعه دهندگان نرم افزاری تجربیات جدید خود برای توسعه انیموجی را بکار بستند. دوربین آیفون نیز به حد اعلای خود رسید. آیفون ایکس آینده آیفون‌های بعدی است تا خوشحال شویم از اینکه دیگر دوست نداریم در طراحی به عقب بازگردیم.

 

 

گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس

همچنان سامسونگ با نمایشگرهای محشر، دل ما را می برد. توانایی طراحی صنعتی کمپانی کره‌ای با صفحه نمایش فوق‌العاده ما را تحت تاثیر قرار داده است و اس 8 و اس 8 پلاس از زیباترین گوشی‌هایی است که تاکنون ساخته شده است. به همین خاطر اپل آیفون ایکس خود را بر اساس فناوری نمایشگرهای سامسونگ بنا می‌کند. به هر حال شکست‌هایی مانند بیکسبی(دستیار صوتی) در گلکسی ما را مایوس نمی‌کند.

 

 

 

لپ‌تاپ سرفیس

در حال حاضر مایکروسافت پادشاه طراحی در بخش لپ تاپ شده است. سرفیس لپ تاپ اوج خط تولید پرو محسوب می شود که با نسل هفتم پردازنده های اینتل در کنار باتری عالی و نمایشگر 13.5 اینچی یک زندگی باشکوه را برای شما رقم می‌زند. اما بزرگترین ضربه به سری جدید عرضه آن با ویندوز 10 اس است که برای نسخه‌های موبایل بهتر است تا یک سیستم حرفه‌ای.

خرید محصول مایکروسافت به هر حال هنوز برای همگان مهیا نشده است.

 

 

 

نینتندو سوئیچ

بعد از عدم موفقیت در کنسول Wii U، کمپانی ژاپنی نینتندو گام مهمی را با سوئیچ برداشت. بازی‌های اول شخص مانند The Legend of Zelda Breath of the Wild و سوپرماریواودیسه در میان بهترین‌ها قرار گرفتند و کنسول جدید با پلتفرم نوعرضه شد تا علاقمندان سالی سرشار از نشاط را تجربه کنند. نینتندو اخیرا اعلام کرد بیش از 10 میلیون کنسول سوئیچ را فروخته است.

 

 

 

ایکس باکس وان ایکس

از قدرتمندترین کنسول‌های بازار که 4K را پشتیبانی می‌کند. البته پرداخت 500 دلار برایش زیادی است ولی مایکروسافت همچنان معتقد است اگر دنبال قدرت در بازی هستید شک نکنید بهترین را خواهید خرید.

 

 

اسپیکر هوشمند سونوس وان

شاید فکر کنید اکوی آمازون یا اسپیکر گوگل بهترین است اما دستگاه Sonos One بهتر است. یکپارچگی عمیق الکسای آمازون روی آن برای فرامین صوتی این دستگاه را برتر از سایرین کرده است. سال آینده مدل مجهز به دستیار صوتی گوگل را نیز روی سونوس تجربه خواهید کرد.

 

 

سیستم صوتی همراه مایتی

Mighty چیزی شبیه آی پاد شافل به عنوان یک همراه عالی برای پیاده روی طولانی است که به ما نشاط می‌دهد. در بخش اپلیکیشن خیلی درجه یک نیست و باید بیشتر روی آن کار شود.

 

 

 

 

سونی WH-1000XM2

بهترین هدفونی که در سال 2017 آزمایش کردیم بدون شک Sony WH-1000XM2 بوده است. صدای پویا و دلخواه را می شنوید و کاهش صدای اطراف را به بهترین نحو و با 30 ساعت عمر باتری به صورت بلوتوثی عملیاتی می‌کند.

 

 

مینی پهپاد DJI Spark

مدتهاست خرید یک مینی پهپاد خوب باعث هدررفت دلار از جیب کاربران شده است اما مدل اسپارک یک مدل ارزان قیمت است که ارزش خرید را دارد. برای استفاده نیاز به موبایل یا کنترلر نیز ندارید بلکه با جسچر دست می‌توانید آن را مدیریت کنید. برای مبتدیان بهترین گزینه حال حاضر محسوب می‌شود.

 

کادیلاک سوپر کروز

بزرگترین مزیت سوپرکروز کادیلاک در مقایسه با انواع سیستم‌های نیمه خودران این است که با خیال راحت می‌توانید در رانندگی‌های طولانی دستان خود را کامل از روی فرمان بردارید. می‌توانید گیم بازی کنید، با دوستان به راحتی گپ بزنید. دوربین‌ها و سنسورها هستند که هدایت خودرو را بر عهده گرفته‌اند.

 

 

5656

 

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود

ناسا در «ماموریت تصویربرداری و طیف سنجی اشعه ایکس»، یک دستگاه تصویربرداری را مورد استفاده قرار می‌دهد که حسگر تصویر آن ۳۶ پیکسل است.

به گزارش ایسنا، ناسا قصد دارد ادامه اکتشافات فضایی را با رویه متفاوتی انجام دهد.

به نقل از تک کرانچ، «تلسکوپ فضایی جیمز وب» با عکس‌های ۱۲۲ مگاپیکسلی خود که عمدتا در فاصله ۱.۵ میلیون کیلومتری از زمین گرفته می‌شوند، پیشرفت‌هایی را در ستاره‌شناسی ایجاد می‌کند. عکس‌های جیمز وب چشمگیر هستند. با وجود این، ناسا اکنون رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است و قصد دارد علم فضایی پیشگامانه را با ۳۶ پیکسل انجام دهد. این یک اشتباه تایپی نیست؛ ناسا می‌خواهد با ۳۶ پیکسل کار کند، نه ۳۶ مگاپیکسل.

«ماموریت تصویربرداری و طیف سنجی اشعه ایکس»(XRISM)، همکاری بین ناسا و «آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن»(JAXA) است. ماهواره این ماموریت، سپتامبر گذشته به مدار زمین پرتاب شد و از آن زمان تاکنون در حال جست‌وجوی کیهان بوده است تا به برخی از پیچیده‌ترین پرسش‌های علم پاسخ دهد. دستگاه تصویربرداری ماموریت که «ریسالو»(Resolve) نام دارد، دارای حسگر تصویر ۳۶ پیکسلی است.

«برایان ویلیامز»(Brian Williams) دانشمند پروژه XRISM در «مرکز پروازهای فضایی گادرد» ناسا گفت: ریسالو چیزی بیش از یک دوربین است. آشکارساز این دستگاه، دمای هر پرتو ایکس را که به آن برخورد می‌کند، اندازه می‌گیرد. ما ریسالو را طیف‌سنج میکروکالری‌متر می‌نامیم زیرا هر یک از ۳۶ پیکسل آن، مقادیر بسیار کمی را از گرمای ارسالی توسط هر پرتو ایکس دریافتی اندازه‌گیری می‌کنند و به ما امکان می‌دهند تا اثر شیمیایی عناصر تشکیل‌دهنده منابع را با جزئیات بی‌سابقه ببینیم.

ریسالو که به آرایه‌ای از پیکسل‌های خارق‌العاده مجهز است، می‌تواند پرتوهای ایکس نرم را تشخیص دهد که دارای انرژی تقریبا ۵۰۰۰ برابر بیشتر از طول موج‌های نور مرئی هستند. تمرکز اصلی این دستگاه بر کاوش در داغ‌ترین مناطق کیهانی، بزرگ‌ترین ساختارها و پرجرم‌ترین اجرام آسمانی مانند سیاه‌چاله‌های کلان‌جرم است. به رغم تعداد محدود پیکسل‌ها، هر پیکسل در ریسالو قابل توجه است و می‌تواند یک طیف غنی را از داده‌های بصری تولید کند که محدوده انرژی بین ۴۰۰ تا ۱۲ هزار الکترون ولت را در بر می‌گیرد.

ناسا می‌گوید، این دستگاه می‌تواند حرکت عناصر را درک کند و یک چشم‌انداز سه‌بعدی را ارائه دهد. گازی که به سمت ما حرکت می‌کند، انرژی را کمی بالاتر از حد معمول انتشار می‌دهد. این در حالی است که گاز در حال دور شدن، انرژی را کمی کمتر ساطع می‌کند.

این قابلیت، روزنه‌های جدیدی را برای اکتشافات علمی باز می‌کند. به عنوان مثال، دانشمندان را قادر می‌سازد تا جریان گاز داغ را در خوشه‌های کهکشانی درک کنند و حرکت عناصر گوناگون را در بقایای انفجارهای ابرنواختر به دقت مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ناسا با دوربین ۳۶ پیکسلی به اکتشاف فضا می‌رود
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • معجزه آب سیب زمینی ؛ فواید و خواص آب سیب زمینی را بشناسید
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • «بویینگ» و «ناسا» فضاپیمایی جدید پرتاب خواهند کرد
  • ناو موشکی سپاه را بیشتر بشناسید/ مجهز به موشک‌های بالستیک دوربرد است
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید