Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@10:23:09 GMT

افشای راز کلین‌شیت‌های علیرضا بیرانوند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۲۶۸۵

افشای راز کلین‌شیت‌های علیرضا بیرانوند

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا بیرانوند با آماری که تا کنون از خودش در لیگ هفدهم بر جا گذاشته، حالا رکورددار گل نخوردن در لیگ برتر است. او با حفظ دروازه‌ پرسپولیس تا دقیقه 89 بازی با فولاد به رکورد گل نخوردن در 719 دقیقه متوالی رسید و مهم‌تر اینکه با عبور از رکورد 704 دقیقه‌ای آ‎رمناک پتروسیان، در میان دروازه‌بان‌های لیگ برتر رکورددار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ثبت این رکورد عوامل زیادی به کمک بیرانوند آمدند که اگر از عملکرد خوب مدافعان پرسپولیس بگذریم، از تیر دروازه‌ نمی‌توان گذشت.

بیرانوند از بازی با استقلال در هفته دهم گل نخورده بود اما بعد از آن 4 بار دروازه‌اش تا آستانه باز شدن پیش رفت که تیر دروازه به کمکش آمد.

در بازی با پارس‌جنوبی پنالتی فروزان به هر دو تیر خورد و به بیرون رفت. در بازی با ذوب‌آهن تبریزی پنالتی‌اش را به تیر دروازه پرسپولیس کوبید و دیروز هم ضربه آکروباتیک فرشاد جانفزا با برخورد به تیر به بیرون رفت.

خلاصه اینکه همه عوامل دست به دست هم دادند که دروازه پرسپولیس بسته بماند اما اشتباه بیرانوند این اجازه را نداد. او با اینکه توپ در مشتش بود، نتوانست آن را کنترل کند و با گلی که خورد، پیروزی را از پرسپولیس گرفت.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!

به گزارش "ورزش سه"، همان سناریو و هدفی یکسان برای تراشتگن. گلر آلمانی با هدف پشت سر گذاشتن بهترین رکورد کلین‌شیت خود به سانتیاگو برنابئو باز می‌گردد. رکوردی که دقیقا فصل گذشته مقابل رئال مادرید از رسیدن به آن باز ماند. این ملی پوش آلمانی در فاصله 53 دقیقه‌ای تا رسیدن به رکورد بهترین کلین‌شیت خود است. فصل قبل این بنزما بود که دروازه‌بان بارسا را ​​متوقف کرد.

در فصل 23-2022 که تراشتگن در آن برای اولین‌بار از زمان پیوستنش به بارسلونا به جایزه زامورا رسید (بهترین گلر فصل)، او دقیقه 6 بازی با سوسیداد یک گل از ایساک دریافت کرد و سپس برابر وایادولید، سویا، کادیز، الچه، مایورکا و سلتا کلین‌شیت کرد. تا اینکه ال‌کلاسیکوی رفت لالیگا در سانتیاگو برنابئو رسید. در دقیقه 12 بنزما رئال را پیش انداخت و تراشتگن روی رکورد 636 دقیقه کلین‌شیت ماند. او حالا رکوردش 583 دقیقه است و اگر 54 دقیقه مقاومت کند، رکورد شخصی خود را بهتر خواهد کرد.

در این فصل، یاگو آسپاس آخرین بازیکن لالیگا بوده که موفق به گلزنی برابر تراشتگن شده است. این بازیکن گالیسیایی در دقیقه 47 بازی در بالاییدوس گلزنی کرد و از آن زمان، بارسلونا با تراشتگن برابر ختافه، اتلتیک، مایورکا، اتلتیکو مادرید، لاس پالماس و کادیز گلی دریافت نکرده است. 

چالش تراشتگن در حال حاضر رسیدن به چیزی است که سال گذشته در برنابئو نتوانست به آن دست یابد. رکورد کلین‌شیت در بارسا با 722 دقیقه به کلودیو براوو اختصاص دارد که در فصل 15-2014 ثبت شد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • باز هم رئال، چقدر بدشانسی تو تراشتگن!
  • گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد؛ خبر خوب برای سرخ‌ها!
  • آخرین خبر از حضور بیرانوند در بازی مقابل آلومینیم اراک
  • رفیعی 140 برابر ارزان‌تر از رادوشوویچ!
  • خبر خوب برای پرسپولیسی ها درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند