Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در حالی که بیشتر رقابت های معتبر فوتبال اروپایی به دلیل تعطیلات کریسمس تعطیل است، اما تنور رقابت های فوتبال لیگ جزیره انگلیس همانند سال های گذشته همچنان با شور هیجان خاصی پیگیری می شود.

در آغاز دور برگشت و هفته بیستم این رقابت ها قرار است امروز هشت دیدار برگزار شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است:

تاتنهام - ساوتهمپتون:۱۶:۰۰

واتفورد - لسترسیتی:۱۸:۳۰

منچستریونایتد - برنلی:۱۸:۳۰

بورنموث - وستهام:۱۸:۳۰

چلسی - برایتون:۱۸:۳۰

هادرسفیلد - استوک‌سیتی:۱۸:۳۰

وست برومویچ - اورتون:۱۸:۳۰

لیورپول - سوانسی:۲۱:۰۰

در یکی از دیدار‌های این هفته تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد باید از تیم رده هفتمی برنلی پذیرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیاطین سرخ با پیروزی در دیدار هفته نوزدهم خارج از خانه مقابل لسترسیتی می‌توانستند اختلاف خود را با تیم صدرنشین منچسترسیتی از چهارده دوباره به همان یازده امتیاز کاهش دهند، اما درست در ثانیه‌های پایانی بازی و روی غفلت بازیکنان بازی برده را با تساوی عوض کردند تا اختلاف امتیازی شان با شاگردان پپ به ۱۳ امتیاز افزایش یابد. همچنین شیاطین سرخ با تساوی تیم‌های مدعی دیگر همچون آرسنال، لیورپول و چلسی این فرصت را داشت تا با کسب ۳ امتیاز بازی نه تنها جایگاه دومی خود را مستحکم‌تر کند بلکه حتی اختلاف امتیازی اش را هم با تیم‌های دیگر افزایش دهد که در انجام این امر مهم نیز ناکام بود.

 

 

در حال حاضر منچستریونایتد  با ۴۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته  است. اختلاف آن‌ها با صدرنشین جدول به ۱۳ امتیاز رسیده و از همین رو کسب پیروزی در تمامی دیدار‌ها برای آن‌ها بسیار مهم است. شیاطین سرخ تا به اینجا فصل در ۱۹ بازی انجام شده ۱۳ پیروزی کسب کرده اند و در صورتی که بازیکنان سیتی آنقدر پر فروغ و درخشان در رقابت‌های این فصل لیگ جزیره ظاهر نمی‌شدند امکان داشت آن‌ها صدرنشین باشند. منچستری‌ها تاکنون در هشت بازی اخیرشان ۶ برد، یک تساوی و یک شکست کسب کرده اند و این موضوع نشان از عملکرد درخشان شاگردان آقای خاص دارد. با وجود اختلاف ۱۳ امتیازی یونایتد با تیم صدرنشین سیتی، مورینیو امیدوار است در ادامه فصل، تیم گواردیولا دچار لغزش شود تا آن‌ها بتوانند فاصله را با حریف کاهش دهند. یونایتد همچنان با قطاری از بازیکنان مصدوم در تیم اول مواجه است. مایکل کریک و مروان فلایینی در پست هافبک میانی همچنان با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند و آنتونیو والنسیا هم درگیر مصدومیتی از ناحیه‌ی همسترینگ است. اریک بایی هم پس از عمل جراحی که روی قوزک پایش انجام گرفت همچنان باید دوران نقاهت خود را طی کند. وضعیت کریس اسمالینگ هم که در بازی مقابل لسترسیتی دچار مصدومیت شد مشخص نیست.

در آن سو برنلی با ۳۲ امتیاز در رده قابل توجه هفتم قرار گرفته است. آن‌ها نیز در ۶ بازی اخیر خود، ۳ پیروزی، ۲ شکست و ۱ تساوی به دست آورده اند. آن‌ها نیز پیش از باخت ۳-صفر مقابل تاتنهام سه بازی پشت سر هم را بدون شکست پشت سر گذاشته بود. البته با توجه به عملکرد تحسین بر انگیز شاگردان آقای خاص در این هفته‌های اخیر زیاد نباید بازی چندان دشواری را برای منچستر مقابل برنلی متصور بود. البته تیم برنلی در این فصل یکی از بهترین فصول تاریخ خود را در لیگ تجربه می‌کند و در ۱۹ بازی تنها ۵ شکست را در کارنامه به ثبت رسانده است که همین مسئله تاحدی می‌تواند کار را برای یونایتدی‌ها با مشکل مواجه کند. تام هیتون، رابی بردی، کریس وود، جیمز تارکوفسکی و دین مارنی غایب هستند. جاناتان والترز و استیون وارد هم حضورشان در این بازی هنوز قطعی نیست.

بیشتربدانیم:

منچستریونایتد در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر موفق به کلین شیت شده است.

منچستریونایتد در ۹ بازی از ۱۰ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

منچستریونایتد در ۵ بازی از ۷ بازی قبلی خود مقابل برنلی موفق به کلین شیت شده است.

در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی منچستریونایتد در لیگ برتر بیش از ۲.۵ گل زده شده است.

منچستریونایتد در ۵ بازی قبلی خود مقابل برنلی شکست نخورده است.

از ماه سپتامبر سال ۱۹۶۲ تاکنون، منچستریونایتد در هیچ دیدار خانگی مغلوب برنلی نشده است.

جایگاه کنونی برنلی در جدول در این برهه از زمان، از فصل ۷۴-۱۹۷۳ بهترین جایگاه این تیم در تاریخ پرمیرلیگ است.

در یکی دیگر از بازی‌های هفته نخست دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر انگلیس تیم رده سومی چلسی در استمفوردبریچ به مصاف برایتون می‌رود. تیم چلسی که در فصل گذشته با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به تیم تاتنهام توانست به عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر جزیره برسد، اما امسال با وجود آمدن موراتا و باکایوکو شاگردان کونته از روز‌های اوجشان فاصله گرفته و با توجه به اختلاف  ۱۶ امتیازی با سیتی دیگر چلسی عملا شانسی برابر تکرار قهرمانی خود ندارد. اما با این وجود کمتر کسی است که نداند هدف اصلی آبی‌های لندن در حال حاضر کاهش فاصله ۳ امتیازی با یونایتد و رسیدن به رتبه دوم است. با توجه به نتایج فاجعه‌ آمیزی که در این هفته‌های اخیر برایتون در لیگ جزیره کسب کرده است دور از ذهن نیست که از هم اکنون سه امتیاز بازی را به حساب مرد چشم تیله‌ای ایتالیایی و شاگردانش واریز کنیم. داوید لوئیز به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار غایب است.

در آن طرف تیم برایتون با کسب ۲۱ امتیاز در رده دوازدهم جا خوش کرده است و در این هفت هفته اخیر تنها موفق به کسب پنج امتیاز شده است که این مسئله نشان می‌دهد آن‌ها در وضعیت بحرانی به سر می‌برند و این موضوع مطمئنا می‌تواند برای شاگردان کریس هاوتن دردسرساز شود.

 

بیشتربدانیم:

چلسی در ۲۱ بازی از ۲۵ بازی قبلی خانگی خود در لیگ برتر پیروز شده است.

برایتون در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است.

در ۴ بازی قبلی خارج از خانه برایتون در لیگ برتر کمتر از ۲.۵ گل زده شده است.

برایتون در ۳ بازی قبلی خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست خورده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد

شاگردان دیه‌گو سیمئونه در نبرد با حریف مستقیم خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا پیروز شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا، شب گذشته (شنبه) در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید، تیم فوتبال اتلتیکومادرید پذیرای رقیب اصلی و نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی یعنی اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد میهمان باسکی خود را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد.

گل‌های رودریگو دپائول در دقیقه 15، آنخل کورئا در دقیقه 52 و اونای سیمون در دقیقه 80 (گل به خودی) تنها گل بیلبائو که در دقیقه 45 توسط نیکو ویلیامز به ثمر رسید را بی‌اثر کرد و باعث ثبت بیستمین پیروزی فصل روخی‌بلانکو شد.

این پیروزی شاگردان دیه‌گو سیمئونه را 64 امتیازی کرد و سبب شد که فاصله آنها با بیلبائوی رده پنجمی به شش امتیاز افزایش پیدا کند تا خیال آنها از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده تا حدودی آسوده‌تر شود.

اتلتیکومادرید به آلاوس باخت

 

روز گذشته سه دیدار دیگر هم در این چارچوب برگزار شد که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

لاس‌پالماس صفر - جیرونا 2
آلمریا یک - ختافه 3
آلاوس 3 - سلتاویگو صفر

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌سوم لالیگا امروز چهار مسابقه دیگر برگزار می‌شود. در آخرین بازی این هفته لالیگا هم دوشنبه شب از ساعت 22:30 بارسلونا میزبان والنسیا خواهد بود.

در جدول رده‌بندی لالیگا تیم‌های رئال مادرید با 84 امتیاز (33 بازی)، جیرونا با 71 امتیاز (33 بازی) و بارسلونا با 70 امتیاز (32 بازی) اول تا سوم هستند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳