Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسابقات فوتسال ، تنیس روی میز و والیبال جام 9 دی بیله سوار و پارس آباد با معرفی برترینها پایان یافت .

در فوتسال که با شرکت 8تیم برگزارشد تیم پایگاه عباسقلی نژاد قهرمان شد ،در تنیس روی میز که درآن 25 تنیس باز شرکت کرده بودند آقایان محمدزاده-حامد فر و ولی زاده اول تا سوم شدند ودر والیبال که 6 تیم شرکت داشتند تیم پایگاه شهید پیران اول شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسابقه دارت در سالن ورزشی ام البنین بسیج خواهران با شرکت فرماندهان پایگاه های مقاومت و شورای حوزه حضرت فاطمه(س) به مناسبت دهه بصیرت وتجدیدمیثاق باولایت برگزارگردید به ۳نفرازنفرات برتر جوایزی اهدا گردید.

به همین مناسبت یک دوره مسابقات والیبال 4جانبه دربین فرهنگیان شهرستان پارس آبادبرگزارشد، ودر پایان تیم شهید برزگر با شکست حریفان قهرمان شد.

در نیرهم یکدوره مسابقه چهارجانبه فوتسال باشرکت تیمهای دانشجویان برگزارشدودرپایان تیم تربیت معلم آزادگان مقام اول را کسب کرد.

در مراسمی از اقایان علیرضا کریموند، پوریا صنعتی وسالار عطایی که در مسابقات پرس سینه شمالغرب کشور یاد واره شهید حججی در اوزان مختلف صاحب گردن آویز طلا شده بودند در اداره ورزش وجوانان مشگین شهر تجلیل شد.

ودرمراسمی هم از فعالان حوزه ورزش خلخال در شورای ورزش این شهرستان تجلیل شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.  

 دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می کرد. استاد اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.
یکی از شاخصه های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

دیگر خبرها

  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شرایط لیگ‌های والیبال کانون‌های رده سنی دختر کشور اعلام شد