Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان مرکزي گفت: نهم دي ماه نماد ولايتمداري ،بصيرت و ميثاق امت با ولايت است. به گزارش روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان مرکزي، «محسن شريفي» گفت:حماسه 9دي،انقلاب سوم در راستاي دفاع از آرمان ها ودستاوردهاي انقلاب ،ولايت وقانون است.
مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان مرکزي؛ نااميد کردن فتنه گران وحاميان آنان،برقراري امنيت اجتماعي،تجديد بيعت امت با رهبري،افشاگري نفاق،ماهيت فتنه وتبيين نقش بي بديل رهبري در مديريت بحران،پيروزي مومنين واسلام گرايان را ازمهمترين پيامدهاي حماسه نهم ديماه 1388 بيان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود:9 دي عبور از يکي از پيجيده ترين پيچ هاي سرنوشت سازدر تاريخ انقلاب اسلامي وعبور از فتنه چند لايه وجنگ احزاب با چراغ فروزان بصيرت ومشعلداري رهبر فرزانه است.
شريفي گفت:مردم اثبات کرده اند که در راه حفظ آرمان ها و اعتقادات خويش که برآمده از اسلام ناب محمد (ص) است هرگز با کسي مصالحه و معامله نخواهند کرد و حاضرند تا جان خويش را براي اين آرمان ها نثار کنند.
مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان مرکزي خاطرنشان کرد: يکي از مهمترين جلوه هاي حضور حماسي مردم در حمايت از اسلام و انقلاب اسلامي، حماسه عظيم نهم دي ماه 88 بود که به تعبير رهبر فرزانه انقلاب اسلامي در تاريخ ماندگار شد.
شريفي الطاف وعنايت الهي،بصيرت افزايي،روشنگري رهبرمعظم انقلاب وپيوند عارفانه ،عاشقانه ومبارک امت ورهبري ،حضور آگاهانه وخود جوش توام با ايمان وبصيرت واقدام به موقع مردم با دشمن شناسي ودفاع از ارزشهاي ديني وانقلابي را از عوامل مهم شکل گيري حماسه 9دي عنوان کرد.
وي افزود: روز نهم دي، روزي است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبي مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان را نمي خورند. روز نهم دي روزي است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم مي کنند و نه دست از راهبر واقعي که همانا ولايت فقيه است، بر مي دارند و در نهايت روز نهم دي روزي است که مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند که اين جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت تان آسيب نرسد» به خوبي در عمل به آن معتقد و پايبند هستند. نهم دي ماه يک هزار و سي صد و هشتاد و هشت، جشن بلوغ فکري و شخصيتي نظام اسلامي بود.
مديرکل فرهنگ وارشاد اسلامي استان مرکزي با بيان اينکه حرکت در مسير ولايت فقيه، تقوا٬ بصيرت افزايي و وحدت کلمه در بين ملت ضروري است٬تصريح کرد: ملت ايران بايد در مسير ائمه معصومين (ع) گام برداشته و با توکل به خداي يکتا در حفظ نظام اسلام گام بردارند.
اين مقام مسوول در پايان خاطرنشان کرد: اميد است نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران باشکوه‌تر و مقاوم‌تر از گذشته با همت و اتحاد ملت ايران به حرکت بالنده خويش ادامه داده و روز به روز شاهد درخشش و اهتزار پرچم اسلام در سراسر دنيا باشيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا نماد برجسته مردم سالاری است/ جان‌بخشی به نظام شورایی مزیت بزرگی برای کشور است
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است