Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اسفراین در دیدار صمیمی با اعضای شورای شهرستان گفت: شوراها بعنوان یک نهاد مدنی و دموکراسی باید از پشتوانه قوی قانونی برخوردار باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سپهرآیین ،  جواد نوروزی در نشست با اعضای شورای شهرستان گفت: تنها مجموعه ای که از نهاد مردم برخواسته و با رای مردم بالا آمده است شوراها هستند و آنچه که باعث ارتقاء سطح جامعه می شود استفاده از ظرفیتها و پتانسیل هایی است که در اختیار این مجموعه قرار داده شده است و خوشبختانه نگاه ما نگاه راهبردی است و قطعاً شوراها بعنوان پل ارتباطی بین ما و مردم می باشند و بدیهی است که تعامل بین ما و شما می تواند باعث ارتقاء سطح شاخص های شهرستان گردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسفراین در ادامه با اشاره به ظرفیتهای در اختیار شهرستان گفت: مشارکت با بنیاد برکت در پروژه‌های اقتصادی مناطق محروم،  جهت توانمندسازی اقتصادی و معیشت مردم مناطق محروم است و مسلما مشارکت با این بنیاد در جهت رفع محرومیت زدایی از شهرستان و بخشهای تابعه  خواهد بود امیدوارم که بتوان با همکاری و تعامل با اعضای شورای شهرستان گردش نقدینگی را در شهرستان بالا ببریم. 
در ادامه حسین آبادی عضو شورای شهر اسفراین و رئیس شورای استان در خصوص  مشکلات و محدودیتهای قانونی شورا مطالبی را عنوان نمود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر شنبه در همایش روز شوراها که در شهرداری قم برگزار شد با بیان اینکه موضوع شورا از جمله موارد مورد تاکید دین است گفت: یکی از نهادهایی که اراده مردم در آن نقش اصلی دارد شورای های اسلامی شهر و روستا است که سبب خیر برای کشور است.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در برهه هایی برخی دولت ها همکاری لازم را با شوراها در پیشبرد اهداف و ماموریت های آن نداشتند که ضرورت دارد توجه لازم به شوراهای اسلامی شهر و روستا صورت گیرد.

امیرآبادی گفت: برخی تخلفات سبب شده تا نگاه مردم به نهاد شورا تغییر کند، هر چند که در هر دوره شاهد قدرتمندتر شدن شوراها هستیم.

وی تصریح کرد: شوراهای شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در سطح کشور هستند این امر افتخاری برای استان و مسوولان است.

نماینده قم در خانه ملت بیان کرد: در طی سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های زیادی در مسیر عمران و آبادی کشور صورت گرفت که این خدمات باید برای مردم تبیین شود.

کد خبر 6090204

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • شورای‌های شهر و روستا در استان قم از سالم ترین ها در کشور هستند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • کارگران پشتوانه و ستون اصلی تولید در کشور هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند