Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، مسابقات ورزشی والیبال و پرتاب دارت ویژه بانوان در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین زرین کمر مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه پارس آباد امروز در گفتگو با خبرنگار آران مغان، از برگزاری مسابقات متعدد ورزشی به مناسبت سالروز 9 دی در سطح شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: مسابقات فوتسال، والیبال، کاراته، دارت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه های ورزشی است که به مناسبت 9 دی در پارس آباد برگزار می شود.

وی افزود: تربیت بدنی سپاه ناحیه پارس آباد در همین راستا با هدف توسعه ورزش همگانی و به مناسبت گرامیداشت جماسه 9 دی یک دوره مسابقه والیبال ویژه فرهنگیان و پرتاب دارت ویژه خواهران برگزار کرد که استقبال پرشور ورزشکاران را به دنبال داشت.

زرین کمر با بیان اینکه در پایان مسابقات به تیم های اول تا سوم جوایزی اهدا می شود، هدف از برگزاری این برنامه های فرهنگی ورزشی را نمایش بصیرت، اتحاد و یکپارچگی ملت در برابر دشمنان دانست و اظهار داشت: اجرای مسابقات ورزشی برای ایجاد شور و نشاط و شادابی و تندرستی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم انجام می‌شود.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه پارس آباد خاطرنشان کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده از روز شنبه 2 دی‌ در سالن 9 دی سپاه پارس آباد و سالن های ورزشی ناحیه بسیج این شهرستان آغاز و تا 9 دی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • برگزاری کنگره ملی هزارو ۶۶شهید قوچان
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود