Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره تربیت پژوهشگر قرآن و نظامات اجتماعی با حضور اساتید برجسته کشور برگزار می‌شود.

مسعود رائیجی یانسری، دبیر برگزاری دوره تربیت پژوهشگر قرآن و نظامات اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اعلام خبر برگزاری این دوره گفت: این دوره ویژه طلاب پایه 6 به بالا و دانشجویان ارشد و دکتری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اساتید شرکت کننده در این دوره اظهار کرد: حجت‌الاسلام علی صبوحی طسوجی مسئول مؤسسه تدبر در کلام وحی، حجت‌الاسلام محمدعلی رضایی اصفهانی عضو هیأت علمی جامعةالمصطفی العالمیة، حجت‌الاسلام حامد کاشانی استاد دانشگاه امام صادق(ع)، حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی نماینده خبرگان رهبری و مسئول پژوهشگاه فقه نظام، حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان مسؤول حوزه علمیه مشکات، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و حجت‌الاسلام حسین سوزنچی عضو هیأت علمی دانشگاه باقرالعلوم قم در این دوره شرکت خواهند کرد. هر یک از اساتید در این دوره با روش‌های مختلف به کارکردهای اجتماعی قرآن اشاره می‌کنند. 

دبیر برگزاری دوره تربیت پژوهشگر قرآن و نظامات اجتماعی هدف از برگزاری این دوره را بررسی کاردکردهای قرآن کریم در مورد مسائل مختلف اجتماعی دانست و گفت: مکان برگزاری دوره تربیت پژوهشگر قرآن و نظامات اجتماعی، مرکز علم و تمدن اسلامی واقع در تهران، تقاطع خیابان حافظ و طالقانی، کوچه رشت، پلاک 13 است.

رائیجی یانسری 10 دیماه را آخرین مهلت ثبت‌نام در این دوره خواند و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌‌توانند جهت ثبت‌نام اولیه و دعوت به مصاحبه، مشخصات خود را شامل نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، رشته و مقطع تحصیلی و نام حوزه یا دانشگاه محل تحصیل به شماره 5000283716 پیامک کنند.

انتهای پیام/*

R1410/P1397/S4,36,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری شهرستان خوی در منزل شهید والا مقام علی قرلی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و ثواب و اجر آن را به روح این شهید بزرگوار هدیه کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • هیأت ظرفیتی برای اجتماع قلوب و تربیت انسان انقلاب اسلامی
  • انتخابات البرز نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۱۷۰ مربی برای برگزاری دوره‌های هویت در مدارس مرکزی آموزش دیدند
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • دشمنان به دنبال ضربه به هیات‌های مذهبی هستند
  • دوره تربیت مربی درجه ۳ در استان ایلام برگزار می‌شود
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر