Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان غربی گفت: تیم شمشیربازی این استان در بخش اسلحه اپه رقابت های شمشیربازی قهرمانی بزرگسالان کشور، مقام سوم تیمی را از آن خود کرد.

شهریار نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها از روز یکشنبه، سوم دی ماه جاری به مدت 6 روز با حضور 160 شمشیر باز از 18 استان در سه اسلحه فلوره، اپه و سابر و در 2 بخش انفرادی و تیمی در سالن شهید صدوقی یزد در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از این تعداد 64 شمشیر باز از 17 استان کشور در اسلحه اپه با هم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های زنجان، اصفهان و آذربایجان غربی رتبه های اول تا سوم تیمی را کسب کردند.
وی افزود: در اسلحه اپه طاهر عاشوری ، رضا محمودپور ، آریا کریمی و یاسین نوری از آذربایجان غربی شرکت داشتند که مدال برنز این مسابقات را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا در ادامه این مسابقات طی روز های سه شنبه و چهارشنبه / 5 و 6 دی ماه/ رقابت های اسلحه فلوره و پنجشنبه و جمعه / 7 و 8 دی / رقابت های اسلحه سابر برگزار می شود.
هیات شمشیربازی آذربایجان غربی یکی از هیات های فعال و موفق آذربایجان غربی است که با تاسیس خانه شمشیربازی در محل ورزشگاه تختی ارومیه، فعالیت چشمگیری در راستای جذب و تربیت علاقه مندان این رشته دارد.
این هیات فعالیت خود را از سال 1382 در استان آغاز کرده و حضور قهرمانانی همچون طاهر عاشوری، حجت حکیمیان، سکینه نوری، الهه قهرمانی، فریما باباپور، رضا محمودپور و سعید رمضانی در ترکیب تیم های ملی و کسب مدال های متعدد کشوری، بین المللی و آسیایی از موفقیت های ورزشکاران ملی پوش این هیات نوپاست.
از نوجوانان آینده دار این رشته در آذربایجان غربی می توان به هادی رضوی نیا و حسین شجاع زاده در اسلحه فلوره و امین خیردوست در اسلحه سابر اشاره کرد.
8135/ 2093 ** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ۵۵۰ هزارهکتار اراضی زراعی آذربایجان غربی دارای سند تک برگ شده اند
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی