Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:51:57 GMT

رجبی: داخل یا خارج زمین هدفم کمک به هندبال است

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۴۲۵۲

رجبی: داخل یا خارج زمین هدفم کمک به هندبال است

دبیر فدراسیون هندبال می‌گوید که سخت است که بازیکن داخل زمین نباشد اما همیشه هدف‌اش برد تیم ملی بوده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا رجبی، بازیکن و کاپیتان پیشین تیم ملی هندبال است که سابقه حضور بیش از ۱۷ سال در رده‌های سنی مختلف تیم ملی را در کارنامه ورزشی خود دارد. رجبی همراه تیم ملی هندبال ایران عناوین و مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آورده است و یکی از ارکان اصلی تیم ملی در این سال‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون او توپ هندبال را کنار گذاشته و به عنوان دبیر فدراسیون به همراه تیم ملی هندبال عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا است. البته او در رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۵ هم در کنار تیم نبود، در آن زمان عرفان اسماعیلاگیج سرمربی تیم ملی بود و نام او را خط زد.

محمدرضا رجبی به همراه تیم ملی هندبال جوانان برای اولین بار مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا را برای ایران به ارمغان آورد. او همچنین با تیم ملی نوجوانان هم در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مدال نقره رسید و تیم نوجوانان برای نخستین بار توانست جواز حضور در جام جهانی را کسب کند. رجبی مدال نقره ساحلی آسیا، نقره دانشجویان جهان، عنوان سومی انتخابی المپیک لندن، دومی رقابت‌های انتخابی ۲۰۱۶ ریو، نقره بازی‌های آسیایی گوانگژو، مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۰۶ دوحه، مدال برنز رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۱۴ منامه و بسیاری دیگر عناوین را در کارنامه ورزشی خود دارد. او همچنین با تیم ملی هندبال در مسابقه‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۵ حاضر شد.

اما اکنون او به عنوان دبیر در کنار تیم ملی هندبال حضور دارد و معتقد است که هدفش موفقیت تیم ملی هندبال است و برای این منظور تمام تلاش خود را خواهد کرد. گفت‌وگوی ایسنا با محمدرضا رجبی در این زمینه را در ادامه‌ می خوانید:

* بعد از چندین سال در مسابقات قهرمانی آسیا دست به توپ نیستید چه احساسی دارید؟

رجبی: برای بازیکن سخت است که در زمین نباشد. بازی نکردن و دست به توپ نبودن برای ورزشکاری که چندین سال در تیم ملی توپ زده است کار راحتی نیست. البته من همیشه دوست داشتم  به تیم‌ ‌ملی کمک کنم و فرقی ندارد که داخل زمین باشم یا بیرون زمین. همیشه خواستم که تیم‌ ‌ملی هندبال ایران برنده زمین باشد حالا نقش من چه باشد مهم نیست و هر طور که بتوانم به تیم‌ ‌ملی کمک کنم راضی هستم.

 * دوست داشتید که با همین سمت دبیری فدراسیون، باز هم به داخل زمین بروید؟

یک بازیکن هیچ وقت دوست ندارد بیرون چارچوب زمین و مسابقه باشد، اما شرایط اینگونه است. من اکنون همه سعی خود را می‌کنم تا به تیم ملی کمک کنم، گاهی هم بیشتر از زمانی که داخل زمین بودم کار می کنم تا تیم‌ ‌ملی نتیجه‌ خوبی بگیرد و هندبال به جایگاه اصلی خود برسد.

* شرایط اردوها نسبت به قبل بهتر به نظر می‌رسد دلیل آن درک شما از مشکلات بازیکنان است یا خیر؟

بله. همین طور است. من خودم بازیکن بودم و در همه این سال‌ها که در هندبال توپ زدم و مشکلات را حس کردم. اکنون بهتر از بقیه می‌توانم مشکلات بازیکنانم را حس کنم. در حال‌ حاضر هم در حد توانم مشکلات را بر طرف می‌کنم. هر چند که مشکلات را نمی‌توان کاملا بر طرف کرد،  ولی سعی می‌کنم به کمترین حد برسانم.

* در مسابقات قهرمانی آسیا کنار تیم خواهید بود؟

بله. در کنار تیم هستم. در تورنمنت‌ها و اردوهای اسلوونی و قطر و همچنین در قهرمانی آسیا کره جنوبی کنار تیم هستم. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند در قهرمانی آسیا  نتیجه‌ خوبی بگیرند و هندبال را به روزهای اوج خود بازگردانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد

آفتاب‌‌نیوز :

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و ۴۰ امتیاز، در فاصله سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان، قهرمانی‌اش را قطعی کرد.

عصر امروز و در هفته نوزدهم، صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی، جام قهرمانی را به کرمان برد.

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ جشن قهرمانی بگیرند.

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • قهرمانی مس کرمان سه هفته زودتر از پایان لیگ برتر هندبال
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال