Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر نیرو با اشاره به اینکه همان موافقت‌نامه وزیر نیرو وقت کشور در انتقال آب از خلیج فارس به کرمان مبنای کار و عمل وزارت نیرو است گفت: دولت هیچ تعهدی برای تامین مالی این طرح ندارد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در کرمان با اشاره به وضعیت تامین منابع مالی برای انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار داشت: همان موافقت‌نامه وزیر نیرو وقت کشور در انتقال آب از خلیج فارس به کرمان مبنای کار و عمل وزارت نیرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بر اساس این موافقت‌نامه دولت هیچ تعهدی برای تامین مالی این طرح ندارد گفت: بخش خصوصی متکفل تامین منابع مالی طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان است و کنسرسیومی تشکیل شده است.

وزیر نیرو تصریح کرد: از آنجا که بخشی از آب استحصالی ناشی از این طرح آب شرب برای استان هرمزگان و بعضی از مناطق در مسیر است و تامین آب شرب وظیفه وزارت نیرو است این مقدار از پروژه را خرید تضمینی انجام می‌دهیم.

اردکانیان با اشاره به جلسه دو هفته گذشته در مجلس با این موضوع افزود: مقرر شد هر چه سریع‌تر به اندازه‌ای که مقدور است نسبت به تنظیم قرارداد خرید تضمینی آب برای شرب اقدام کنیم که کمکی به تسریع در فعالیت‌های مربوط به این طرح می‌شود.

 

 

منبع:تسنیم

 

  انتهای پیام/   خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس

آفتاب‌‌نیوز :

 بحث واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از مدت‌ها پیش مطرح شده و پیش از این اخبار متفاوتی در این باره منتشر شده است.

بر این اساس گویا با چراغ سبز دولت مقرر شده است که باشگاه پرسپولیس به ۴ بانک شهر، تجارت، صادرات و ملت واگذار گردد.

از این ۴ بانک برای شرکت در مناقصه خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولس ضمانت نامه دریافت شده است.

سهم بانک شهر در این مناقصه ۴۰ درصد خواهد بود؛ و ۳ بانک دیگر ۱۵ درصد سهم خواهند داشت.

همچنین مقرر گردید باشگاه استقلال به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شود.

 واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس در شرایطی است که پیش از این اعلام شده بود، وزارت ورزش و جوانان این باشگاه را به طور موقت در اختیار خواهد داشت.

پیش از این و با اعلام درویش مدیرعامل پرسپولیس، ۵ بانک قرار بود به صورت کنرسیوم ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند که گویا با حضور ۴ بانک موافقت شده است.

هر چند گفته می‌شود که تلاش‌ها برای حضور ۵ بانک برای در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس ادامه دارد.

پیش از این قرار بود پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی واگذار شود که این سازمان انصراف و اعلام شد روند حقوقی آن محقق نشده است.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم عنوان کرده بود: این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) سرمایه‌های ملی ما هستند و دولت رسالت خود را کمک به این سرمایه‌ها دانسته و فرایند خصوصی‌سازی در این دولت انجام شد و بخشی از سهام به مردم واگذار شد و در دوسال گذشته بار‌ها آگهی صورت گرفت تا به بخش خصوصی واگذار کند، اما قابلیت حقوقی آن محقق نشد.

باید دید در نهایت روند واگذاری این دو باشگاه به چه شکل خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • انتقال آب از خلیج فارس پیگیری می‌شود
  • اهتمام بانک کشاورزی به حمایت از زنجیره های تامین، با ارائه پلتفرم ها و ابزارهای مالی تعهدی
  • برگزاری جلسه قرارگاه تامین منابع مالی و مدیریت هزینه‌ها در سال ۱۴۰۳
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • واگذاری پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس