Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما ، محمد اصغری افزود: با توجه به روند کاهش دما و سرد شدن هوا موج جدید بارش به شکل برف و کولاک در مناطقی ازجمله کرمانشاه، همدان، کردستان، مرکزی، زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، قزوین، البرز، ارتفاعات تهران، مازندران، سمنان، خراسان شمالی، بخش های شمالی خراسان رضوی و کهکیلویه و بویراحمد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به وزش باد در برخی نقاط کشور برای امروز در خراسان رضوی میزان سرعت وزش باد قابل توجه خواهد بود و همین شرایط در خراسان جنوبی، طبس و سیستان و بلوچستان همراه با خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی درباره بارندگی اخیر در برخی نقاط کشور افزود : در روزهای اخیر در بیشتر مناطق از جمله نیمه غربی و شمالی کشور بارش باران داشتیم که البته در برخی نقاط همچنان ادامه دارد.
اصغری تأکید کرد: با توجه به آغاز بارندگی های جدید در اوایل هفته آینده اطلاعات کامل در این زمینه در روزهای بعد اعلام می شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در برخی نقاط فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، کارشناس هواشناسی برای فردا در برخی نقاط بارش‌های رگباری را پیش بینی و اعلام کرده سامانه بارشی جدید از چهارشنبه وارد استان می‌شود و فعالیت آن تا اواخر روز پنجشنبه در بیشتر نقاط فارس ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • رشد ۱۹ درصدی میزان بارش‌ها در خراسان شمالی طی امسال
  • مسافران تعطیلات آخر هفته مراقب باشند/ بارندگی در این مناطق شدید خواهد بود
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟