Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جهرم سرهنگ افشین حیدری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جهرم معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم روز گذشته آیین تکریم و معارفه ی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم برگزار شد . 

سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با تاکید بر نقش امنیت در تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت : نیروی انتظامی در تمام شهرستان ها باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد و در راستای ارتقا امنیت تلاش کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره اهمیت و جایگاه ویژه ی شهرستان جهرم در استان گفت : جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس است که فرماندهی انتظامی فارس نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم نیز با تقدیر از نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه این نهاد را از ارکان مهم شورای تامین شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد شورای تأمین جهرم به‌گونه‌ای است که امورات را با اقتدار و توانمندی به پیش می‌برند.

معاون استاندار فارس با اشاره به برگزاری باشکوه چندین انتخابات مهم در شهرستان جهرم افزود: باوجود مشکلات و محدویت‌ها در برگزاری این انتخابات‌ها با جدیت شورای تأمین و نیروی انتظامی هیچ مشکلی در برگزاری به‌وجود نیامد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ عبدالعظیم انصاری که پس از بیش از سی سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنشسته شده بود ، سرهنگ افشین حیدری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جهرم معرفی شد .

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی لامرد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به سه دستگاه وانت آریسان حامل کالا مشکوک و پس از دستور ایست رانندگان اقدام به فرار کردند.
یوسف ملک زاده افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ، ماموران انتظامی  هر سه خودرو را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقهف ۲ نفر از رانندگان متواری شدند و یک نفر دستگیر شد و ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۱ هزار و ۲۰۸ بسته تنباکو خارجی قاچاق را کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی استان  فارس گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.
شهرستان لامرد در جنوب فارس و در فاصله ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس