Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرم‌آباد- فرمانده انتظامی لرستان از انهدام و زمین‌گیر شدن ۲ باند مهم تهیه و توزیع مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حاجی محمد مهدیان نسب صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مطالبات مردم در حوزه برخورد با مواد مخدر زیاد است و لرستان هم شریان حیاتی است، لذا همه واحدهای پلیس در مبارزه با مواد مخدر دردمند شده و اقدام کرده اند، اظهار داشت: تور فرماندهی انتظامی لرستان در مبارزه با مواد مخدر گسترده و دقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک توسط پلیس مبارزه مواد مخدر استان کشف شد، تصریح کرد:در جریان کشف این میزان مواد مخدر، ۲ باند مهم توزیع کننده زمین گیر شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه در جریان انهدام این دو باند مواد مخدر، ۳ دستگاه خودرو توقیف شد و ۶ نفر اعضای باند نیز دستگیر شدند، افزود: اعضای این باند پیش از این نیز مواردی از توزیع مواد مخدر را در پرونده داشتند و پلیس به دنبال آنها بود.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه امسال با نگاه مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر کار می کنیم، ادامه داد: ۹۹ طرح حجمی را برنامه ریزی کرده و ۱۲۳ نقطه آلوده استان را که بیشترین آلودگی به مواد را دارند شناسایی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ۳ تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی امسال در لرستان کشف شده است، تصریح کرد: در این راستا ۲۲۳ دستگاه حامل مواد توقیف و ۵۷ باند بزرگ مواد مخدر کشف شده است.

فرمانده انتظامی لرستان یادآور شد: ۱۳ باند تهیه مواد مخدر را که از دسترس پلیس استان خارج شده بودند، با همکاری استان های همجوار توقیف و دستگیر کرده ایم.

سردار مهدیان نسب از دستگیری ۱۷ هزار و ۳۰۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده، خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر خبر داد و خاطرنشان کرد: طرح مبارزه با مواد مخدر با همه خرده فروشانی که جوانان مردم را آلوده می کنند و باعث تالمات روحی خانواده ها و اجتماع می شوند، در دستور کار پلیس است؛ خوشبختانه ساز و کار همکار ی در استان نیز خوب است.

وی ادامه داد: نقاط آلوده را مشخص کرده ایم و مرحله دوم پاکسازی نقاط را از روز شنبه شروع می کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۴۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد

سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او گفت :  ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور اسفراین به سبزوارخودرو متهمان را شناسائی کردند،  با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۳ نفر متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین گفت :  متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد،  پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه