Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما سرپرست  مرکزاسناد وكتابخانه ملي استان یزد گفت: ، در این نمایشگاه اسناد ی مربوط به زلزله گرگان در سال 1323، زلزله قائنات و فردوس در سال 1326، زلزله درجز در سال1327، زلزله جنوب خراسان سال 1347، زلزله در دهات دولاب و کذابات سال 1349 و زلزله لوشان سال 1369در معرض دیدی عموم قرار گرفته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پاک طینت افزود: در این نمایشگاه همچنین اسنادی شامل بلیط نمایش به نفع زلزله زدگان غرب سال1336، نامه درخواست فرمانداری یزد به انجمن زرتشتیان مبنی بر جمع آوری کمک برای زلزله زدگان درجز در سال1327، تشکر وزارت کشور از اهداء پارچه زمستانی از کارخانه هراتی و درخشان به زلزله زدگان درجز و باجگیران سال 1327، معرفی اعضای کمیسیون جمع آوری اعانه برای زلزله زدگان گرگان در فرمانداری یزد سال1323،  به نمایش گذاشته شده است
وی اشاره کرد همچنین  اسنادی از متن تلگراف فرهنگ یزد از بابت کمک دانش آموزان به زلزله زدگان گرگان سال 1323، دعوت از مالکان و کدخدایان روستاهای بخش خضرآباد برای تشکیل کمیسیونی جهت کمک به زلزله زدگان قائنات و فردوس، گزارش بخشداری خضرآباد در مورد جمع آوری کمک برای آسیب دیدگان زلزله فردوس و قائنات سال 1326، گزارش بخشدار خضرآباد در مورد وقوع زلزله در دهات دولاب و کذابات سال 1349، در این نمایشگاه  به نمایشگاه گذاشته شد سرپرست  مرکزاسناد وكتابخانه ملي استان یزد گفت این نمایشگاه تا دهم دی ماه  در استانداری یزد برپاست .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد

به گزارش همشهری آنلاین سید ابراهیم رئیسی شب گذشته (چهارشنبه شب) در گفت‌وگوی تلفنی با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، آخرین وضعیت وقوع سیل در این استان را جویا شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این گفت‌وگو گزارشی از اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته برای رسیدگی به سیل‌زدگان و آسیب‌دیدگان آن ارائه کرد.

رئیس جمهور پس از استماع این گزارش، بر تداوم و تسریع خدمات‌رسانی به مردم و سیل‌زدگان تاکید کرد.

کد خبر 845421 برچسب‌ها خبر مهم استان سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • تازه‌ترین اخبار کتاب معرفی شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد