Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@00:15:59 GMT

نصب 6 ایستگاه باران‌ سنج در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۵۱۹۹

نصب 6 ایستگاه باران‌ سنج در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد پذیرا در خصوص این ایستگاه‌ها گفت: این ایستگاه‌ها در 6 نقطه شامل الهیه، چمن، شهید کریمی، خیام شمالی، مفتح و سرافرازان با اعتبار شهرداری مشهد نصب شده است.

وی با بیان اینکه این ایستگاه‌ها حجم بارش را اندازه‌گیری می‌کند، افزود: با فعالیت این ایستگاه‌ها می‌توان از حجم بارش باران از تمام مناطق شهر اطلاع کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت: به عنوان مثال برای تهیه نقشه آلودگی صوتی شهر مشهد نیاز به پارامترهایی از جمله حجم بارش باران هستیم لذا نصب این ایستگاه‌ها بسیار مفید است.

پذیرا افزود: همچنین از آنجایی که شهر به شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی نیازمند است لذا با احداث ایستگاه‌های باران سنج می‌توان برای آب‌گرفتی‌های سطح شهر مدل‌سازی کرد.

انتهای پیام// م.م

اندازه گیری میزان بارش در مشه با باران سنج

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان بارانی شد

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر از ۴۱ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان گزارش باران مخابره شد. - اخبار استانها -

محسن حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: طی 24 ساعت اخیر از 41 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی استان سیستان و بلوچستان از جمله چند ایستگاه در منطقه سیستان واقع در شمال استان گزارش باران مخابره شد که این بارندگی در زابل آبگرفتگی معابر را در پی داشت.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: از تیمورآباد از توابع شهرستان هامون 32، زابل 7.9، زهک 1.5، هامون 3.6، هیرمند 0.1، زاهدان 1.8، چاه رحمان از توابع زاهدان 31، نصرت آباد 1.7 و خاش 0.6 میلیمتر باران گزارش شد.

وی بیان کرد: تا امشب در سطح استان به ویژه ارتفاعات مرکزی و غربی، رگبار و رعدوبرق بهاری، تندباد موقتی و احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود که این شرایط با شدت کمتر در روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم خواهد داشت.

حیدری ادامه داد: شنبه تا سه‌شنبه روی سواحل و نواحی جنوبی استان وزش باد برخی نقاط گردو خاک خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیستان بارانی شد
  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد