Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، احسان پهلوان در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی از کار درآمد و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. در بازی قبلی نیز ما سزاوار باخت نبودیم و باید استقلال خوزستان را در جام حذفی شکست می‌دادیم ولی با بدشانسی نتیجه را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در لیگ توانستیم با به ثمر رساندن 3 گل مقابل این تیم نتیجه بازی جام حذفی را جبران کنیم. هرچند می‌شد در این دیدار گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. به‌هرحال کسب 3 امتیاز در این دیدار برایمان خیلی مهم بود که توانستیم به این مهم دست‌یابیم.

بازیکن جدید تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با بچه‌ها هم‌قسم شده بودیم که حریف را شکست دهیم و با جبران نتیجه قبلی دل هواداران را شاد کنیم و خوشحالم که آن‌هایی که دیروز به ورزشگاه آمده بودند با رضایت کامل به خانه‌هایشان بازگشتند.

پهلوان تصریح کرد: به نظرم این بازی نشان داد که تیم ما چقدر روزبه‌روز هماهنگ‌تر می‌شود و مشخص شد که قدرت واقعی تراکتور هنوز نمایان نشده است و انشاالله موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.

وی درباره به ثمر رساندن نخستین گلش برای تراکتور گفت: بااینکه چندین موقعیت برای گلزنی داشتم توپ‌هایم تبدیل به گل نمی‌شد ولی خدا را شکر زحمات بچه‌ها جواب داد و در آخرین دقایق مسابقه توانستم یک گل برای تیمم به ثمر برسانم و دل هواداران را شاد کنم.

این بازیکن با اشاره به دیدار مقابل پرسپولیس تأکید کرد: پرسپولیس در سال‌های اخیر تیم آماده‌ای داشته و بازی کردن مقابل این تیم سختی‌های خاص خودش را دارد ولی ما هم تراکتور هستیم و بازیکنان خوبی در اختیار داریم و تلاش می‌کنیم در آزادی نتیجه خوبی کسب کنیم و با دست‌پر از زمین مسابقه خارج شویم.

پهلوان عنوان داشت: از هواداران می‌خواهم روز جمعه به ورزشگاه بیایند و از تیمشان حمایت کنند تا ما با این هواداران پرشور با موفقیت از زمین مسابقه خارج شویم.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست

شایعات محرومیت رامین رضاییان در دیدار حساس با پرسپولیس صحت ندارد.

طرفداری | باشگاه سپاهان تاکید کرده رامین رضاییان از نظر قانونی مشکلی برای بازی مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران ندارد.

پیش از این برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که رضاییان به دلیل چهار کارته شدن، جدال با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

این مدافع راست باتجربه سابقه بازی در پرسپولیس را نیز در کارنامه خود دارد و می‌تواند انگیزه مضاعفی برای درخشش در این دیدار داشته باشد.

توییت مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان درخصوص شایعه محرومیت رامین رضاییان

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ادعای سپاهان؛ رامین رضاییان مقابل پرسپولیس محروم نیست