Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-23@07:55:57 GMT

رئال بدون ایسکو چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۵۶۳۷

رئال بدون ایسکو چگونه است؟

به گزارش ایسکانیوز، ستاره اهل مالاگای رئال با تصمیم زیدان روی نیمکت نشست و کوواچیچ بود که از ابتدا برابر بارسلونا به میدان رفت. او نیمه اول نمایش خوبی داشت و به خوبی مسی را مهار کرد ولی در نیمه دوم مثل دیگر ستاره های رئال افت کرد و نظاره گر برتری سه گله آبی اناری ها بود.

جالب اینکه ایسکو در دو ال کلاسیکوی قبلی برنابئو نیز برابر بارسا از ابتدا به میدان نرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سال پیش او اواخر بازی و زمانی که رئال 0-4 عقب بود وارد زمین شد و به دلیل خطا روی نیمار کارت قرمز گرفت. بهار امسال هم او در باخت 2-3 رئال نیمکت نشین بود.

پس از بازی، زیدان به دلیل نیمکت نشین کردن ایسکو به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. بر اساس آمار، حق با منتقدان زیدان بوده؛ چرا که درصد باخت های رئال بدون حضور ثابت ایسکو دو برابر زمانی است که ایسکو از ابتدا وارد زمین شده است.

در 155 دیداری که ایسکو از ابتدا به میدان رفته، رئال 116 بازی را پیروز شده(75 درصد)، 23 بازی را مساوی کرده(15 درصد) و تنها 13 مسابقه را باخته است(8 درصد).

در 93 دیداری که ایسکو روی نیمکت بوده، به میدان نرفته یا به عنوان ذخیره وارد زمین شده است، رئال 65 بازی را برده(70 درصد)، 15 بازی را مساوی کرده و 13 بازی را باخته است(14 درصد). درصد باخت زمانی که ایسکو اصلا وارد زمین نشده به 15 درصد می رسد یعنی دو برابر زمانی که او از ابتدا به میدان رفته است.

با حضور ایسکو از ابتدا در زمین، رئال تنها در 22 درصد بازی هایش موفق به پیروزی نشده(2 بازی از هر 10 بازی) اما بدون حضور ایسکو این آمار به 30 درصد می رسد(یک بازی از هر سه بازی).

606

ایسکو رئال مادرید لالیگا کوواچیچ

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!

به گزارش "ورزش سه"، 31 بازی، 18 گل و 10 پاس گل برای وینیسیوس در فصلی که او در دو مقطع مصدوم بوده و بیش از 2 ماه را از دست داده است. آماری فوق العاده که نشان می دهد ستاره برزیلی رئال کاملا روی فرم است. 

طبق گزارش آاس، هرچند وینی در 6 بازی اخیر خود تنها یک گل برای رئال زده اما در دو بازی اخیر برابر سیتی موفق به ارسال دو پاس گل شد تا با رکورد 12 پاس گل مسی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان برابری کند. او در دو بازی پیش رو برابر بایرن در نیمه نهایی می‌تواند از این رکورد عبور کند.

تفاوت بین رکورد مسی و وینیسیوس در این است که ستاره رئال به 25 بازی برای ثبت 12 پاس گل نیاز داشت در حالی که مسی در 77 بازی به این رکورد رسید. سه برابر یا 52 بازی زودتر برای وینی.

آمار وینیسیوس جونیور در لیگ قهرمانان اروپا 24-2023

7 مسابقه
632 دقیقه
19 شوت
3 گل
4 پاس گل
41 دریبل
2 کارت زرد

دیگر خبرها

  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم
  • دومین فصل بدون جام بارسلونا با ژاوی
  • راز فتح سیتی و بارسا: وقتی همه اشتباه می‌کردند
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • ژول کونده: وینیسیوس جونیور بدون شک یکی از بهترین وینگرهای دنیاست
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • آنچلوتی: اگر نیاز باشد با 7 مدافع و دو گلر بازی می‌کنیم
  • با حذف سیتی، رئال قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود
  • وینیسیوس 52 بازی زودتر به مسی رسید!