Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@10:16:06 GMT

تکلیف وحید امیری امروز مشخص می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۵۶۴۸

تکلیف وحید امیری امروز مشخص می‌شود

رکنا: وحید امیری روز گذشته در کنار تیم به تمرینات آماده سازی پرداخت؛ اما با دستور کادرپزشکی مجاز به حضور در تمرین گروهی نبود.

وینگر ملی‌پوش پرسپولیس که در جریان دیدار مقابل بادران دچار مصدومیت شد، اکنون دیدار برابر تیم‌های صنعت نفت و فولاد خوزستان را از دست داده و تلاش برای بازگردان او به تمرینات گروهی و جدال این هفته برابر تراکتورسازی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیری روز گذشته در تست ابتدایی قرار گرفت و در ادامه از تمرینات گروهی معاف شد تا شرایط برای بازگشت او به ترکیب این تیم در دیدار مقابل تراکتورسازی همچنان در ابهام قرار داشته باشد. شماره 19 سرخپوشان که این روزها تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی را در برنامه‌اش قرار داده، امروز نیز تست مربوط به میزان آمادگی‌اش را پشت سر خواهد گذاشت و در صورت موفقیت در آن برانکو او را در لیست این تیم در جریان دیدار حساس مقابل تراکتورسازی قرار خواهد داد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟

دروازه‌بان شماره یک تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته تمرین کرد و با این شرایط ممکن است امروز ریسک حضور در دیدار با سپاهان را بپذیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت:‌ «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش  بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

به گزارش تسنیم دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • تکلیف بیرانوند برای دیدار با سپاهان مشخص شد
  • وحید امیری در خروجی پرسپولیس+ تیم فصل بعد
  • وحید امیری در لیست خروج تابستانی پرسپولیس
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • هفته آینده تکلیف رالف رانگنیک و بایرن مونیخ مشخص خواهد شد
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن