Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان از برگزاری رقابت های کشتی آزاد روستاییان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش آباد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  حامد جولایی در گفتگو با  سراب خبر،  با بیان اینکه شهرستان قروه از پتانسیل بالایی برای برگزاری مسابقات ورزشی برخوردار است اظهار داشت: پتانسیل های بالای ورزشی در استان کردستان شرایطی را رقم زده است که می توانیم در تمامی شهر ها و بخش های استان مسابقات سراسری را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان کردستان در خصوص توزیع میزبانی رقابت‌های کشوری در سطح استان با رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های محلی کشور مکاتبه‌های لازم را انجام داده است افزود: برای نخستین بار رقابت‌های کشتی آزاد روستائیان نوجوان سراسر کشور در شهر سریش‌آباد برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان با اشاره به اینکه این رقابت ها به مناسبت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار می گردد خاطر نشان کرد: بیش از 150 کشتی گیر طی روز های 21 و 22 دی ماه در سریش آباد به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته جولایی دستگاه ورزش و جوانان با کمک هیات‌های کشتی و ورزش روستایی برای برگزاری باشکوه این مسابقات در شهرستان قروه و شهر سریش آباد توان خود را به کار می‌برد.

این مسئول با اشاره به اینکه باید تمامی دستگاه ها و نهادهای مختلف شهرستان قروه در برگزاری باشکوه این رقابت ها سهیم باشند افزود: سالن ورزشی هزار و 200 نفره شهر سریش آباد به عنوان مکانی مناسب برای برگزاری این رقابت ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در این رقابتها محمد مهدی دروگر از استان گلستان در وزن یکصد کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جای گرفت.

رقابت های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • فیروزآباد قهرمان رقابت های فوتسال فرهنگیان فارس
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • المپیاد علمی سراسری طلاب حوزه‌های علمیه پاکستان برگزار شد
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود