Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گزارش هاي موسسات تحقيقاتي مختلف حاکي از استقبال خريدران از موبايل هاي ساده HMD Global، سازنده موبايل هاي تحت برند نوکيا و شروع موفق موبايل هاي اندرويد اين کمپاني است.
اگرچه در گزارش هاي رسمي به ميزان دقيق فروش اين محصولات اشاره نشده اما موسسه تحقيقاتي «Counterpoint Research» مدعي شده که HMD در سه ماه سوم سال 2017 در جايگاه هشتم برترين توليدکنندگان موبايل قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش HMD در تابستان سال جاري 2.8 ميليون اسمارت فون و 13.5 ميليون موبايل ساده را با برند نوکيا به فروش رسانده است.
با توجه به اين آمار مي توان نتيجه گرفت که موبايل هاي ساده HMD در رده سوم و اسمارت فون هاي اين کمپاني در رده شانزدهم پرفروش ترين موبايل ها قرار دارند. اين در حالي است که ميزان فروش تلفن هاي هوشمند نوکيا در نيمه اول سال 2017 حدود 1.5 ميليون دستگاه بوده و عرضه 2.8 ميليون اسمارت فون در سه ماه را مي توان گام بلندي در جلب نظر خريداران به حساب آورد.
در گزارش ديگري از «Digitimes» نيز تاکيد شده که به لطف افزايش فروش محصولات HMD سفارشات اين کمپاني به فاکسکان که تامين کننده اصلي آن محسوب مي شود نيز افزايش پيدا کرده است. در اين گزارش پيش بيني شده که اين سفارشات در سه ماهه پاياني سال جاري نيز به قوت خود باقي خواهند ماند.
موسسات معتبر ديگري مانند «Strategy Analytics» نيز استراتژي HMD را براي سرمايه گذاري بر موبايل هاي نوکيا موفق ارزيابي کرده و از فروش بالاي محصولات اين کمپاني در سال آتي خبر داده اند.
علاوه بر اين در ليستي که گوگل از 10 محصول الکترونيکي با بيشترين ميزان جستجو منتشر کرده نوکيا 3310 جديد در جايگاه ششم و نوکيا 6 در رده دهم به چشم مي خورد، که حاکي از توجه کاربران به محصولات HMD است.
از آنجايي که سه ماهه پاياني 2017 فصل تعطيلات محسوب شده و کمپاني هاي مختلف خود را براي فروش بالا آماده مي کنند، احتمالا فروش محصولات HMD کماکان افزايش مي يابد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، رژیم صهیونیستی در ماه های اخیر در نتیجه تداوم نبرد از سوی گروه های مقاومت در چندین جبهه مختلف دچار مشکلات عدیده ای شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی در این باره نوشت که پیامدهای تداوم عملیات های حزب الله لبنان موجب بحرانی شدن وضعیت مسکن در اسرائیل به ویژه در شمال آن شده است.

براین اساس، در ماه های اخیر با تداوم عملیات های مرزی مقاومت لبنان، رخواست برای خرید و اجاره مسکن در شمال اراضی اشغالی به شدت کاهش یافته است.

در همین رابطه یکی از فعالان بازار مسکن در اراضی اشغالی گفت: هر اندازه شهرک ها به نقاط صفر مرزی نزدیک تر باشد، میزان تهدیدات علیه آن و همچنین تیره و تار بودن آینده آن بیشتر می شود.

وی افزود: این مساله باعث شده که قیمت مسکن و همچنین حجم معاملات مسکن در این مناطق کاهش قابل ملاحظه ای داشته باشد.

در ادامه این گزارش آمده است که در شهرک کریات شمونا معاملات مسکن در سه ماهه نخست ۲۰۲۳ در مقایسه با سه ماهه نخست ۲۰۲۲ به میزان ۹۷.۷ درصد کاهش پیدا کرده است.

براین اساس، در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۲ در شهرک کریات شمونا تعداد ۸۷ معامله مسکن انجام شده بود اما این میزان در سال ۲۰۲۳ تنها به ۳ معامله مسکن رسیده است.

همچنین در شهرک شلومی در نقاط مرزی اراضی اشغالی میزان معاملات مسکن کاهش ۹۱.۶ درصدی را تجربه کرده است.

در شهر صفد در شمال اراضی اشغالی نیز میزان معاملات مسکن در همین دوره زمانی به میزان ۸۶.۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

کد خبر 6091322 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • کاهش شدید معاملات مسکن در شمال اسرائیل/ درِ فروش و اجاره تخته شد
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • صادرات ۵۰۰ میلیون دلار اقلام نساجی در سال گذشته
  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • صادرات محصولات نساجی به ۴۸۹ میلیون دلار رسید