Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از کرج،حسین عطایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار داشت: حجم بزرگی از زیبایی بافت شهر در زیر تابلوهای تبلیغاتی پنهان شده است و تابلوهای تبلیغاتی شهری و مغازه ها باعث شده ما شاهد یک آشفتگی در شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آرایش و پیرایش مناظر در شهر کرج می بایست به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، گفت:  به واسطه وجود جاده زیبای چالوس- کرج همچنین کرج-قزوین،  کلانشهر کرج سالانه پذیرای بسیاری از مسافران در شهر خواهد بود که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز حذف زوائد بصری، نازیبایی ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت بصری شهر ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عطایی با اشاره به اینکه هویت هر شهر با زیباسازی خیابان ها و مناظر شهری تعریف می شود بیان داشت: با نگاه ویژه ای "طرح پاکسازی زوائد بصری محور ها" در دستور کار معاونت زیباسازی سازمان قرار گرفته است که این امر به طور  جدی  از سوی سازمان  در حال  پیگیری می باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به  جمع آوری پایه چراغ های مستهلک و داربست های غیر مجار همچنین پاکسازی شهر از بنرهای شناور، تابلوها و استند های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: به همت معاونت زیبا سازی سازمان و با شروع اجرای این طرح تا کنون طرح محور های بلوار طالقانی تا کوه نور الشهدا، بلوار نبوت تا چهار راه دانشگاه، خیابان شهید بهشتی، دهقان ویلای اول و دوم، بلوار مولانا، بلوار و میدان  جمهوری، پل علامه جعفری، 45 متری گلشهر و حواشی اتوبان از پل کلاک تا پل حصارک از آلودگی های بصری تا حد  چشمگیری زدوده شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: امید است در سال 96 با آرایش و پیرایش مناظر و فضای سبز شهری شاهد شهری زیباتر از گذشته باشیم و با آغوشی باز از میهمانان و مسافران نوروزی پذیرایی کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تلاش خدمات شهری شهرداری اهواز برای جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • فرم و شکل در مجسمه‌های شهری
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم