Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهمین جشنواره ملی حرکت صبح امروز سه شنبه با شناسایی انجمن‌های علمی دانشجویی موفق در دانشگاه رازی کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از وزارت علوم، دهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه رازی کرمانشاه با حضور غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مسئولان استانی، آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره ملی حرکت، ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی، به صورت سالانه و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی برگزار می‌شود.

همچنین در جشنواره ملی حرکت، آثار و دستاوردهای دانشجویان سراسر کشور به نمایش گذاشته می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی انجمن‌های علمی دانشجویی موفق و تقدیر از فعالان این انجمن‌ها، انعکاس فعالیت‌های الگو و موفق، ایجاد تحرک توأم با جهت‌دهی فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی، ایجاد زمینه به منظور هم‌افزایی انجمن‌های علمی دانشجویی از طریق انتقال تجارب موفق و ایجاد بستر مناسب به منظور آشنایی صاحبان صنایع و معادن، حرف و مشاغل، سازمان‌های دولتی و غیردولتی با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انجمن‌های علمی دانشجویی است.

همچنین بخش نمایشگاهی این دوره از جشنواره ملی حرکت در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر کرمانشاه دایر است و دو کارگاه آموزشی - مشارکتی تصویرسازی نقشه راه انجمن‌های علمی دانشجویی و کارآفرین موفق نیز در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

دهمین جشنواره ملی حرکت، از سوی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز علمی با حمایت دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از پنجم تا هفتم دی‌ماه در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

اختتامیه این دوره از جشنواره ملی حرکت، ۷ دی ماه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه

حمید مهدیون مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی (قلم ۷) اظهار کرد: بارگذاری آثار در سامانه نشریات دانشجویی از یکم اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: نشریات تک شماره‌ای در جشنواره «قلم ۷» داوری نمی‌شوند

وی ادامه داد: دانشجویان و مدیران مسئول نشریات دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۵ خرداد ماه فرصت دارند، آثار خود را در سامانه نشریات بارگذاری کنند.

مهدوین با اشاره به داوری جشنواره نشریات دانشجویی قلم ۷ عنوان کرد: زمان داوری مقدماتی و نهایی از اول تیرماه تا ۱۵ مردادماه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی درباره تعداد آثار بار گذاری شده در سامانه نشریات دانشجویی( قلم ۷) مطرح کرد: تا کنون حدود ۴۵۰ اثر در این سامانه بارگذاری شده است. همچنین تعداد نشریات شرکت کننده در بخش نشریات برتر حدود ۱۹۴ نشریه است.

وی اضافه کرد: تعداد آثار بار گذاری شده در بخش ویژه جشنواره نشریان قلم ۷ نیز حدود ۳ اثر است. البته متاسفانه تعداد آثار بارگذاری شده در بخش فضای مجازی؛ صفر است.

مهدیون نشریات منتشر شده در بازه زمانی ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ می‌توانند در جشنواره قلم ۷ شرکت کنند. تعداد کل نشریات انتشار یافته در این بازه زمانی حدود ۵۴۷ نشریه است. البته این آمار شامل نشریات تک شماره‌ای نیز است که تعداد آنها ۲۱۴ است. همچنین تعداد شماره گان منتشر شده در بازه زمانی جشنواره؛ حدود ۱۴۱۲ شماره است.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1228981 برچسب‌ها جشنواره نشریات دانشجویی قلم

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی دانشگاه رازی کرمانشاه برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • جشنواره «اتاق نمونه دانشجویی» دانشگاه علامه‌ طباطبائی برگزار می‌شود
  • جشنواره اتاق نمونه دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی برگزار می‌شود
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • آخرین مهلت بارگذاری آثار برای جشنواره قلم ۱۵ خردادماه