Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@10:25:54 GMT

مفاخر علمی ، فرهنگی ریشه‌های اصلی جامعه هستند

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۷۱۷۶

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، حجت‎الاسلام عباس امینی،امام جمعه شاهرود امروز 5 دی در نشست برنامه ریزی بزرگداشت آیت ا... حاج شیخ محمد باقر طاهری امام جمعه فقید شاهرود اظهار کرد: مفاخر علمی و فرهنگی حق بر گردن ما دارند چرا که در دوران حیاطشان خدمات شایانی در زمینه های مختلف برای شهرستان و منطقه داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود ادامه داد: مرحوم آیت ا...حاج شیج باقر طاهری از نظر علمی ، اجتماعی، معنوی و مبارزات سیاسی خدمات ارزنده ای برای شهرستان ارائه دادند و معرفی سیره علمی و عملی این شخصیت ها به نسل جوان جامعه وظیفه همه است.

حجت الاسلام حمید عبدالهیان، رئیس اداره تبلیغات شهرستان شاهرود نیز در این نشست با بیان اینکه نکوداشت بزرگان و به نیکی یاد کردن آنها باعث تشویق جوانان محقق و پژوهشگر به زندگی عرفانی، دینی و علمی این مفاخر عالمان است افزود: مرحوم طاهری علاوه بر امور معنوی در ایجاد همدلی و همراهی مردم و مسئولان و رفع مشکلات و خدمت به مردم بی وقفه تلاش می کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: بزرگداشت مفاخر علمی و فرهنگی و ترویج نیکی ها و خدمات آنها از جمله اهداف برگزاری این نکوداشت ها است.

منبع: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن این پیام به شرح زیر است:

                                انالله و اناالیه راجعون

درگذشت تالم بار و غم انگیز نخبه ملی و استانی جناب آقای سید اسماعیل نصرالهی موجب تاثر فراوان اینجانب و جامعه فرهنگی و علمی دیار علویان شد.

آن جوان با همت که از معلولیت جسمی رنج می برد، در سایه توکل به خداوند متعال و ائمه اطهار ( علیهم السلام ) و عزم و اراده انسانی اش و توفیق خیره کننده در کنکور سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی ثابت کرد که هیچ مانعی نمی تواند ظرفیت و قدرت روحی انسان را سد کند و با این موفقیت؛ الگویی ماندگار برای جامعه دانش آموزی استان و کشور به یادگار گذاشت.

مصیبت درگذشت نخبه علمی؛ سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش؛ دکتر سید احمد نصراللهی را به خانواده محترم و سوگوار ایشان، جامعه بزرگ فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ؛ برای آن عزیز سفر کرده؛ رحمت واسعه و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مادر آن فقید سعید، که در این حادثه آسیب دیده اند، شفای عاجل و کامل آرزومندم.

یوسف نوری

دیگر خبرها

  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • ریشه پیوند دانشگاه با صنعت و جامعه در نمایش علم توسط دانشگاه است
  • ریشه پیوند دانشگاه با جامعه در عملیاتی کردن دستاوردهای علمی است
  • ریشه‌یابی خشونت‌های فیزیکی و کلامی/ جریمه بدون آموزش تاثیری ندارد
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی