Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@15:51:48 GMT

شما هم کودک شگفت‌انگیز خود را نابغه کنید

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۷۲۱۴

شرکت همراهان آتیه پاسارگاد که بیش از 8 سال از تاسیس آن می‌گذرد، همواره تلاش کرده با شناسایی نیازهای آموزشی در بخش دولتی و خصوصی، راهکارهای خود را به ساده‌ترین شکل ممکن در بستر نرم‌افزاری به مخاطبان منتقل کند تا بتوانند به صورت کاربردی و خلاقانه مشکلات خود را برطرف کنند.

همراهان آتیه پاسارگاد تا امروز نرم‌افزارهایی چون خونه به خونه، پایان نامه نویسی، کودک شگفت‌انگیز، ستاره مربع، آموزش مجازی، وب سایت دیجی قسطی و راهکارهای مختلف دیگری را در اختیار کاربران قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کدام از این سرویس‌ها بخشی از نیازهای بازار هدف خود را برطرف می‌کند.

اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز یکی از جدیدترین تلاش‌های شرکت همراهان به عنوان نرم‌افزار آموزشی ابتدایی است که توانسته مفاهیم دروس ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) کلاس اول را به صورت نرم‌افزار آموزش دبستان و در قالب انیمیشن‌های جذاب برای کودکان بالاتر از 7 سال آماده و عرضه کند.

تمامی سطوح و مقاطع تحصیلی در نوع خود مهم هستند. اما آموزش ابتدایی به دلیل اینکه اولین مقطع یادگیری کودکان است، اهمیت ویژه‌ای دارد. از این رو کمبود یک نرم‌افزار مبتنی بر موبایل به عنوان ابزار کمک آموزشی دبستان در بین دانش‌آموزان احساس می‌شود که با بیانی ساده و جذاب مفاهیم را به آنها منتقل کند.

این اپلیکیشن با استفاده از آخرین روش‌های آموزشی آموزش ‌و پرورش ابتدایی و زیر نظر مستقیم مریم رستمی، کارشناس برگزیده‌ و منتخب آموزش‌وپرورش تهیه شده تا مطالب کاملا کاربردی و ساده، متناسب با سن کودک شما ارائه شود.

استفاده از تکنیک انتقال مفاهیم به‌ وسیله‌ی انیمیشن کمک می‌کند تا کودک شما از لحاظ ذهنی کاملا درگیر موضوع یادگیری باشد. جذابیت‌های دیداری و متحرک کمک می‌کند تا کودک شما با توجه به خاستگاه سنی خود، مطالب مختلف علمی را در یک فضای تعاملی و کودکانه بیاموزد.

در کنار انتقال انیمیشنی مفاهیم علمی به کودکان، امکان انجام تمرین و پرسش و پاسخ تعاملی نیز فراهم شده است تا با تکرار و تمرین، مطالب به خوبی در ذهن کودک شما باقی بماند. ضمن اینکه با استفاده از سوالات تعاملی، میزان توانایی کودک نیز سنجیده می‌شود.

بعد از ورود به اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز، خیلی ساده و سریع با چند گزینه رو‌به‌رو می‌‌شوید که با انتخاب هر درس وارد صفحه‌ی ویژه‌ی آن خواهید شد. شما امکان انتخاب یادگیری مفاهیم ریاضی، علوم، آموزش قرآن و فارسی (بخوانیم) و فارسی (مهارت‌های نوشتن) را برای کودکان خود دارید.

بعد از ورود به صفحه‌ی هر درس می‌بینید که با شروع سال تحصیلی مطالب مربوط به هر ماه از سال به صورت دسته‌بندی شده به مدت یک سال از مهرماه تا شهریور ماه سال آینده تهیه شده است. نکته‌ی جالب آموزش قدم به قدم مفاهیم مقطع ابتدایی در اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز است که شما نمی‌توانید پیش از رسیدن به ماه دی، از مطالب این ماه استفاده کنید.

اما نکته‌ی جالب دیگری که در اپلیکیشن کمک آموزشی ابتدایی همراهان در نظر گرفته شده این است که شما هر زمان احساس کنید کودک شما نیاز به تمرین یا مرور دارد، می‌توانید به مطالب ماه‌های گذشته دسترسی داشته باشید. یکی از نقاط قوت اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز این است که تمرین‌های این نرم‌افزار به صورت داستانک (داستان کوتاه) آماده شده تا کودک شما بتواند به راحتی با ان ارتباط برقرار کرده و درک درستی از مفاهیم آموزش داده شده داشته باشد.

یکی از دلایلی که باعث پیشرفت قابل توجه کودک شما می‌شود، حس همزادپنداری است که میان کودک و شخصیت کارتونی داخل نرم‌افزار ایجاد می‌شود.

شرکت همراهان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در تمامی مراحل یادگیری کودک همراه والدین و کودکان باشد. مدرس این دوره به صورت کاملا شیوا و به زبان کودکان مفاهیم اصلی را آموزش می‌دهد و این قابلیت وجود دارد که هر زمان مطالب، سرفصل‌ها و روش‌های آموزش‌وپرورش ابتدایی تغییر کند، اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز نیز مطابق با آن به‌روزرسانی شود.

اپلیکیشن کودک شگفت‌انگیز توانسته در کافه بازار امتیاز 4.7 را به خود اختصاص دهد که نشان از رضایت کاربران این نرم‌افزار دارد.

ویژگی های اپلیکیشن کودک شگفت انگیز

· مبتنی بر متد های آموزشی آموزش و پرورش ابتدایی

· همسو بودن با مطالب آموزشی کتب درسی ابتدایی آموزش و پرورش

· انیمشین زیبا و جذاب بصری و با کیفیت

· صدا گذاری زیبا و با کیفیت

· طرح موضوع آموزشی در یک سیر داستانی برای جهت جذابیت در پی گیری مطالب

· سهولت استفاده از اپلیکیشن برای کودک

· تهیه مطالب توسط کارشناس آموزش و پرورش

· طراحی کارکترهای ایرانی زیبا و جذاب برای کودک ایرانی

· توسعه محتوایی این اپلیکیشن کمک آموزشی در ماه های آتی

· قیمت مناسب

· دارای وب سایت پشتیبانی کودک شگفت انگیز (آرش و آنا) https://www.arashana.com

مدل فروش
دانلود رایگان با محتوی مهر ماه در کافه بازار از لینک https://goo.gl/LSbU8w
خرید درون برنامه ای برای خرید محتوای هر ماه
مزیت های رقابتی
مزیت های رقابتی این اپلیکیشن نسبت به سایر محصولات موجود در بازار (...) را می توان بصورت زیر برشمرد:

• محتوای تخصصی با استفاده از کارشناس برگزیده آموزش و پرورش

• استفاده از استاندارد های نرم افزاری

• گرافیک جذاب و آموزش به طریق سرگرمی ، تعامل و انیمشین

• سهولت استفاده برای کودکان دانش آموز

• قیمت مناسب

• استفاده از روش نوآورانه در آموزش با محتوای مبتنی بر متد آموزش و پرورش

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

زی‌سان: در ابتدای سال ۲۰۲۱، مدیرعامل شیائومی از سرمایه گذاری ۱.۴ میلیارد دلاری این شرکت برای تولید خودروی برقی خبر داد. این شرکت در آگوست ۲۰۲۳، دامنه XiaomiEV.com را نیز ثبت کرد. حالا این غول فناوری از شروع تولید انبوه نخستین خودروی خود در نیمه اول ۲۰۲۴ خبر داده است.

شیائومی SU۷ توسط تیم طراحان به سرپرستی طراح سابق ب ام و یعنی Li Tianyuan شکل گرفته است. فرم بدنه این خودرو هم زیرنظر James Qiu طراحی شده که قبلا در شرکت مرسدس بنز مشغول بوده است.

tags # خودرو لوکس ، خودرو برقی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • باور کنید این قاب شگفت‌انگیز در خوزستان است!
  • یافته‌های جدید و شگفت‌انگیز درباره ملکه زنبورها
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • ۱۰ خاصیت شگفت انگیز اسفناج در بارداری
  • پنج فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
  • ۵ خاصیت شگفت‌انگیز سیر برای تیروئید (کم‌کار و پرکار)
  • با خواص شگفت انگیز کاهو آشنا شوید! از تقویت اسپرم تا پیشگیری از سرطان
  • نقاشی و رنگ آمیزی گرافیکی شگفت انگیز (فیلم)
  • آمار شگفت‌انگیز کول پالمر در چلسی؛ ظهور یک ستاره پس از ادن هازارد