Web Analytics Made Easy - Statcounter

دزفول - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت دزفول گفت: مرکز حادثه دیده LPG در دزفول فاقد هر گونه مجوز بوده است.

محراب عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرکت پرسی گاز حادثه دیده در دزفول فاقد هرگونه جواز تأسیس و تولید از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است. 

وی افزود: بنابراین از آنجایی که این شرکت هیچگونه مجوزی از سازمان صنعت و معدن نداشته بارها ما تذکرات سازمان را به اداره استاندارد شهرستان منعکس کرده و این اداره نیز اخطاریه های خود را به این شرکت داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالهی عنوان کرد: متاسفانه با وجود مکاتبات و اخطاریه‌هایی که به این شرکت در خصوص توقف فعالیت و یا اخذ مجوز داده شده، همچنان به فعالیت خود ادامه داده تا اینکه حادثه انفجار رخ داده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دزفول ادامه داد: قطعا اداره استاندارد و محیط زیست در رابطه با پرونده قضایی این شرکت ورود خواهند کرد اما اداره صنعت چون مجوزی به این شرکت غیرمجاز نداده در جریان پرونده قضایی دخالتی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، انفجار مخزن گاز مایع در تاسیسات شرکت پرسی گاز واقع در سه راهی شهرک حمزه بخش سردشت دزفول در عصر روز یکشنبه موجب آتش سوزی گسترده و وحشت مردم شد. 

صدای این انفجار علاوه بر دزفول در شهرهای اندیمشک ، شوش و گتوند نیز شنیده شد ضمن اینکه خساراتی به برخی منازل مسکونی و کارخانه های اطراف این شرکت وارد شده است. 

در بررسی اولیه علت حادثه انفجار مخزن گاز در دزفول نقص فنی عنوان شده است.

این حادثه که پرونده قضایی برای آن تشکیل شده، ۱۶ مصدوم برجای گذاشته که حال ۲ تن از آنها وخیم اعلام شده است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده های سلامت فاقد مجوز
  • اسامی فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز اعلام شد
  • اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت