Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: برگزیدگان جایزه فیروزه را به عنوان شرکت‌های خلاق در نظر گرفته و حمایت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، به نقل از ستاد خبری جایزه فیروزه، محمد حسین سجادی نیری گفت: برنامه‌ای در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تحت عنوان برنامه حمایت از توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق وجود دارد که عمدتا شامل حال شرکت‌های فعال در حوزه فناورانه و نیز صنایع فرهنگی خلاق می شو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: برای شناسایی شرکت‌های خلاق مبادی ورودی داریم که می‌توانند این شرکت‌ها را به کارگروه شرکت‌های خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی کنند.

وی درباره بسته حمایتی از شرکت‌های خلاق گفت: تسهیل مسائل کسب و کار اعم از شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، گرفتن مشاوره های حقوقی و مالی، تسهیلاتی از جنس ورود سرمایه گزاران جدید این کسب و کارها، آموزش های دوره‌ای و یارانه ای که برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی و حضور در کلاس‌ها، از بسته‌های حمایتی شرکت‌های خلاق است.

سجادی نیری با اشاره به دستور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور مبنی بر حمایت از پایان نامه‌ها و پژوهش‌های کاربردی و برتر افزود: در نظر است از پژوهش‌های برگزیده جایزه فیروزه نیز توسط معاونت علمی فناوری تقدیر به عمل آید و چنانچه آن پژوهش ها در قالب و چارچوب مد نظر معاونت قرار داشته باشد از آن حمایت ویژه شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کالاهای فرهنگی موضوع این جشنواره حوزه شمولیت وسیع تری نسبت به جشنواره‌های دیگر دارد و به لحاظ تعدد و تنوع کالا یک مزیت محسوب می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی استادیاران جوان در دانشگاه‌ها، تسهیلات ویژه‌ای را تحت عنوان جایزه " مرحوم دکتر کاظمی آشتیانی " در قالب اعتبار پژوهشی و اعتبار تجهیزات به اعضای هیأت علمی که براساس شیوه نامه این جایزه برگزیده می‌شوند، اعطا می‌نماید. این جایزه با هدف حمایت از فعالیت‌های پژوهشی استادیاران جوان به اساتید موفق در زمینه چاپ کتاب، انتشار مقالات علمی و ثبت اختراع اعطا می‌شود.

اعضای هیأت علمی که موفق به کسب این جایزه می‌شوند می‌توانند از امکانات اولیه برای تجهیز فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، اعتبار تجهیزات آزمایشگاهی و همچنین حمایت از شرکت در دوره‌های آموزش حرفه‌ای و توانمندسازی استفاده کنند.

دانشگاه ارومیه، ضمن تبریک به دکتر صابر امیری، توفیقات روزافزون وی را آرزو دارد.

دیگر خبرها

  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • ساماندهی منابع و تسهیلات با هدف تقویت زیست بوم علم و فناوری
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • اجرای بهینه‌تر قانون جهش تولید دانش‌بنیان در دستور کارمعاونت علمی
  • حمایت ۵۰ درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • حمایت 50 درصدی از شرکت‌های خلاق برای حضور در نمایشگاه «آبادیران»
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری درخصوص اظهارات برخی نمایندگان درباره تحولات بازار ارز
  • انتخاب دکتر صابر امیری به عنـوان عضـو هیئت‌علمـی برگزیده طـرح کاظمـی آشـتیانی از سـوی بنیاد ملی نخبگان کشور