Web Analytics Made Easy - Statcounter

سبزوار- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: این شهر 600 کیلومتر شبکه توزیع و انتقال آب دارد که 150 کیلومتر آن فرسوده و نیازمند بازسازی است.

حسین ریاضی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نوسازی این 150 کیلومتر شبکه فرسوده انتقال آب، نیاز به اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه یکی از راههای کاهش تلفات و هدررفت آب، اصلاح و نوسازی شبکه است، اظهار کرد: امسال 20 میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی 20 کیلومتر شبکه فرسوده شهر سبزوار اختصاص یافته که تاکنون 16،5 کیلومتر آن نوسازی شده است.
ریاضی گفت: با توجه به طرح توسعه مسکن مهر و افزایش جمعیت در توحیدشهر سبزوار، تصفیه خانه فاضلاب این منطقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود که بهره برداری و نگهداری آن به مدت 20 سال در اختیار این بخش قرار می گیرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سبزوار اظهار کرد: در 9 ماه گذشته 19 میلیون متر مکعب آب در این شهر تولید شده که سرانه سهم هر شهروند از این رقم 250 لیتر بوده است.
وی با اشاره به اینکه پرداخت به موقع قبوض سبب ارائه خدمات مطلوب تر می شود، گفت: 80 درصد شهروندان سبزوار قبوض خود را به موقع پرداخت می کنند.
شهر سبزوار بیش از 250 هزار نفر جمعیت دارد و آب آشامیدنی مصرفی آن از 40 حلقه چاه آب در مناطق کلوت، کَسکَن و بفره تامین و با 150 کیلومتر خط انتقال و 15 ایستگاه پمپاژ، در اختیار شهروندان قرار می گیرد.
شرکت آب و فاضلاب سبزوار 93 هزار مشترک و 75 هزار اشتراک فاضلاب دارد.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان