Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:11:54 GMT

یک روبات، جدید‌ترین دی‌جی شهر پراگ

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۷۷۰۲

یک روبات، جدید‌ترین دی‌جی شهر پراگ

دانش > فناوری‌ - همشهری آنلاین:
هوش مصنوعی این روزها به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌است که از آنها در خرید و فروش سهام، رستوران‌داری و تشخیص بیماری استفاده می‌شود، اما این تمامی قابلیت‌ یک روبات نیست، روبات‌ها هم می‌توانند ویژگی‌های هنری داشته‌باشند.

براساس گزارش انگجت، كلوبي به نام كارلووي لاژن در پراگ جمهوري چك يك بازوي روباتيك را به عنوان دي.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جي به كار گرفته‌است. اين تصميم پس از آن گرفته شد كه مديريت اين كلوب با يك شركت روباتيك شرط بست كه چنين كاري را انجام خواهد داد.

اين روبات از نرم‌افزاري ويژه براي انتخاب آهنگ‌ها استفاده مي‌كند، و سي‌دي‌ها را با گيره‌هايي مخصوص برمي‌دارد تا آهنگ‌ها را پشت سر هم بچيند. روبات حتي مي‌تواند به سبك دي‌جي‌هاي واقعي با آهنگ حركت كرده و يا سي‌دي‌ها را خرد كند.

اين روبات به صورت 24 ساعته مورد استفاده قرار نمي‌گيرد و به صورت چرخشي با برنامه‌ريز خود در اين كلوب فعاليت مي‌كند. مشتريان كلوب واكنش‌هاي متفاوتي به آن نشان مي‌دهند و تعدادي از آنها روبات را دوست دارند اما برخي ديگر ترجيح مي‌دهند دي‌جي آنها انساني باشد كه مي‌داند درحال انتقال چه حسي به شنوندگانش است، كسي كه بتواند به احساسات آنها واكنش نشان دهد.

در همین زمینه: نابودی ۳۷۵ میلیون شغل تا سال ۲۰۳۰ روبات جدید تویوتا حرکات بدن را تقلید می‌کند تصمیم جهانی برای مقابله با روبات‌های قاتل کسالت دارید؟‌ دکتر ربات شما را درمان می‌کند نخستین اجلاس سازمان ملل درباره ربات‌های قاتل | ۵ روز در ژنو روباتی که به تنهایی سوار آسانسور می‌شود سوفیا، اولین شهروند روباتیک عربستان جنجال دادن حق شهروندی به یک روبات در عربستان روبات باغبان با قابلیت مقابله با آفات و آبیاری گیاهان از راه رسید

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، سریال «قطب شمال» به کارگردانی امین محمودی یکتا و با حضور چهره‌هایی نظیر فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده، انتشار خود را از شبکه نمایش خانگی آغاز کرده است.

داستان این سریال با اقتباس از رمان کنت مونت کریستو اثر جاودانه الکساندر دوما نویسنده فرانسوی؛ روایتی از زندگی همایون و ارغوان است که در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می‌شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه‌شماری می کند که مرگ از راه می‌رسد...»

فرزاد فرزین علاوه بر بازیگری به عنوان خواننده، آهنگساز و ترانه‌سرای تیتراژ هم در این سریال حضور دارد.

کد خبر 847370 برچسب‌ها خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • رقص و شادی بازیکنان تیم ملی افغانستان با آهنگ صادق بوقی (فیلم)
  • جشن رختکن فوتسال افغانستان با آهنگ صادق بوقی؛ او او او او! + ویدیو
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • (ویدئو) تصاویر روباتی که حرکاتش شما را انگشت به دهان می کند!
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!