Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - استاندار اصفهان گفت: زندگی پیروان ادیان مختلف در جوامع بلندنظر مایه صفا و صمیمیت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به‌ نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار رهبران اقلیت‌های مذهبی ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) اظهار داشت: کسی که در مسئولیتی گمارده می‌شود طبق قانون و وظیفه شرعی، خادم مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بدون هیچ‌گونه اغراق، تابعین تمام ادیان به قدری از سعه صدر و وسعت نظر برخوردار هستند که با مسالمت و درک متقابل و برابری کامل با هم زندگی می‌کنند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در جوامع کوتاه نظر بودن پیروان ادیان مختلف در یک منطقه مایه اختلاف و نزاع است، تصریح کرد: در جوامع بلند نظر همین امر مایه صفا و صمیمیت است.

وی با بیان اینکه ریشه همه ادیان توحیدی و تعالیم آن‌ها واحد است، گفت: جمعیت ادیان مختلف در ایران کم است ولی ظرفیت آن‌ها بالاست و قدمت این ادیان در ایران و اصفهان به گونه‌ای بوده که ظرفیت موجود در این ادیان را به جامعه هم انتقال داده‌اند.

مهرعلیزاده ضمن ابراز امیدواری از اینکه مشارکت بیشتر را در مسائل اقتصادی و  فرهنگی شاهد باشیم بیان کرد: من مکلف هستم که مانند یک پدر در خصوص پیروان ادیان مختلف عمل کنم و در استان اصفهان رسماً از شهردار ایروان دعوت می‌کنم که به اصفهان سفر کند تا رابطه خواهرخواندگی را فراتر از آنچه در کاغذ است محقق کنیم.

وی اضافه کرد: شهدایی که ارامنه، زرتشتیان و کلیمیان تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند در جهت حفظ حدود و ثغور مملکت و کیان انقلاب بوده است و شادی روح آنان را از خداوند متعال خواهانم و برای خانواده آن‌ها نیز طلب صبر و اجر می‌کنم.

اسقف اعظم ارامنه مرکز و جنوب ایران نیز در این دیدار، ضمن تبریک انتصاب استاندار اصفهان اظهار داشت: جای خوشحالی است که نمایندگان اقلیت‌های مختلف دینی در این دیدار حضور دارند.

پیشوای زرتشتیان استان اصفهان در ادامه این دیدار افزود: آرزوی من این است که جامعه بشری به حقیقت‌گرایی روی آورند و به همه شهیدان و زنده یادان و روح پیشوای بزرگ امام خمینی(ره) درود می‌فرستیم که امنیت و مهر و محبت را به همه ما ارزانی داشتند.

رهبر جامعه کلیمیان استان نیز تصریح کرد: انتصاب محسن مهرعلیزاده به سمت استاندار اصفهان مایه خوشحالی است و هرکسی خدمت به مردم بکند در تمام ادیان از جمله یهود قابل احترام است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس موفق شد در ضربات پنالتی برابر کاونتری به پیروزی برسد و راهی دیدار فینال شود تا برای کسب جام مقابل منچسترسیتی به میدان برود.

شرایط دشواری که شیاطین سرخ در این فصل پشت سر گذاشته‌اند باعث شده است که بازیکنان این تیم از نظر روحی تحت فشار باشند و البته تعداد مصدومان زیاد آنها هم باعث شده که شرایط برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا سخت باشد.

تن‌هاخ در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی دشوار برابر منچسترسیتی اظهار داشت:«باید بگویم با توجه به تمامی مشکلاتی که داریم بدون شک بازیکنان باید از جان مایه بگذارند. رسیدن به فینال هم دستاورد بزرگی برای ماست اما برای فتح جام اینجا هستیم.

فقط اینکه به فینال برسیم باعث رضایت ما نمی‌شود. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و این چیزی است که برای آن تلاش خواهیم کرد. به همین دلیل است که من در ۱۰ سال دوران کارم به عنوان سرمربی موفق بودم چون همیشه سعی کردم بازیکنانم را با بیشترین توان در زمین قرار دهم و بهترین بازی را از آنها بگیرم.»

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • حمیدرضا محمدی فشارکی سرپرست فرماندری کاشان شد
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است