Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، زهرا اینچه‌درگاهی درباره شرکت یک دختر ژیمناست ایرانی با پوشش نامناسب در مسابقات مالزی، اظهار داشت: برخی رفتارها در فضای مجازی و رسانه‌ها باعث تشدید این موضوع شد. ما در فدراسیون ژیمناستیک به هیچ وجه خبری از این اعزام نداشته‌ایم و معرفی هم انجام نداده‌ایم. ما حتی نمی‌دانیم این مسابقات در کدام کشور برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این ژیمناست در هر مسابقه‌ای شرکت کرده، با تصمیم خانواده او بوده است. اتفاقاً امروز (دوشنبه) خانواده این ورزشکار در فدراسیون میهمان ما هستند. از قرار معلوم این عکس‌ها بدون اجازه پدر این ورزشکار از تلفن همراه او برداشته و پخش شده است که یک شکایت‌نامه هم از سوی خانواده این ورزشکار تنظیم و قرار است امروز به دستگاه قضایی تحویل داده شود.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک عنوان کرد: فردی که تصاویر این ژیمناست را پخش کرده، یکی از 16 نفری است که در زمان شروع فعالیت من در فدراسیون، قراردادش به اتمام رسیده و دیگر با او تمدید قرارداد نشده است و به این صورت خواسته از فدراسیون انتقام بگیرد!

اینچه‌درگاهی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد، در ادامه با بیان اینکه او هم در گذشته ورزشکار بوده است، گفت: من هم می‌دانم ورزشکاران دوست دارند در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند و ما هم درحال اجرای طرحی هستیم که طبق آن تیم ملی دختران از سال 97 شروع به کار خواهد کرد و مسابقاتی را هم با پوشش کاملاً اسلامی برگزار خواهیم کرد. ضمن اینکه برای خانم‌ها در دو بخش هم اعزام برون مرزی خواهیم داشت، فقط توصیه می‌کنیم ورزشکاران کمی صبور باشند و کار خود را سخت نکنند.

602

فدراسیون ژیمناست دختر ایرانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند

رقابت‌های مینی گلف قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی با شرکت ۱۷۰ ورزشکار به میزبانی اصفهان برگزار شد.

در بخش مردان این مسابقات محمد امین فطرس نماینده قم در جایگاه دوم قرار گرفت و نشان نقره را از آن خود کرد و در مجموع تیمی بخش مردان هم قمی‌ها بر سکوی نایب قهرمانی کشور ایستادند.

در بخش بانوان هم عناوین اول تا سوم به نمایندگان قم رسید و الهام محمدی، نرگس جعفری و مبینا نظری ۳ ورزشکار قمی بودند که به ترتیب مقام‌های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند تا در رده بندی تیمی بانوان، قمی‌ها به قهرمانی برسند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • انتشار جزئیاتی بیشتر از هوش‌مصنوعی آیفون/ پای غول‌های فناوری در میان می‌آید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس