Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - ایرنا - رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : میزان تولید تخم مرغ در این استان با بهره گیری مطلوب از فناوری در صنعت مرغداری به 17 هزار تن در سال جاری افزایش می یابد.

سیدحسن میرعماد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : در سال 95 میزان تولید تخم مرغ در سمنان بیش از 11 هزار تن بود که با بهره گیری از فناوری به روز در صنعت مرغداری این مقدار در سال جاری به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت : این میزان تولید تخم‌مرغ در کنار تولید گوشت سفید و قرمز نشان می‌دهد سمنان از نظر تولیدات دام و طیور از توانمندی کافی برخوردار است.
وی بر لزوم پیوند صنعت و فناوری تاکید و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان از راهکارهای اساسی برای افزایش کیفی تولیدات است و ورود فناوری به صنعت مرغداری که در سمنان جزو صنایع توانمند محسوب می‌شود، زمینه‌ای برای ارتقا محصولات تولیدی در استان است.
میرعماد با بیان این که پیوند بین تولید و شرکت‌های دانش‌بنیان گامی در جهت تحقق شعار سال است، اضافه کرد : سرمایه‌گذاری و بهره‌مندی از علم روز در بخش دام و طیور و کشاورزی گلخانه‌ای ضروری بوده و باید از این 2 شاخص برای افزایش تولیدات کشاورزی بهره‌مند شد.
وی ایجاد شرکت‌های فرآوری صنعت تخم‌مرغ با تکنولوژی نوین را اقدامی مهم برای افزایش صادرات این محصولات استان دانست.
به گزارش ایرنا، میزان تولید تخم‌مرغ در استان سمنان در سال 92، 11 هزارتن بود که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری تولید تخم‌مرغ در استان به 17 هزارتن و تولید مرغ به 50 هزار تن برسد.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، همایش بزرگ طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی استان سمنان سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه سردار فدوی و رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور سردار زهرایی مهمانان و سخنرانان اصلی این مراسم هستند.

محل برگزاری این همایش بزرگ جنب اداره کل گمرک استان سمنان محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی سمنان اعلام شده است.

بسیج سازندگی استان سمنان برگزار کننده این مراسم خواهد بود.

موضوع تولید و جهش تولید و تحقق شعار سال، نقش آفرینی بسیجیان در این زمینه، رفع موانع تولید، حمایت از کالای ایرانی استاندارد و… در زمره محورهای این همایش اعلام شده است.

کد خبر 6096835

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • رشد ۱۲درصدی بارش در لرستان/ ۷۴۶میلی‌متر در «شول‌آباد» ثبت شد
  • میزان تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلو وات ساعت گذشت
  • صدور فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان +جزئیات میزان افزایش
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تولید ۵ میلیون و ۲۸۰ هزار تن محصولات کشاورزی در آذربایجان شرقی
  • سد کوثر گچساران پر شد
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد