Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 17:28 روز سوم دی در پی تماس ساکنان یک ساختمان مسکونی با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش‌سوزی در یک واحد مسکونی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران، بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه 46، یک و دو و گروه امداد و نجات یک را به محل حادثه در خیابان جمهوری، نرسیده به میدان بهارستان، کوچه ممتاز اعزام کرد.

محسن مجیدی؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات با اعلام اینکه کانون آتش‌سوزی در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه مسکونی به مساحت تقریباً 60 مترمربع بود، اظهار کرد: به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده شد درِ واحد طبقه سوم کاملاً شعله‌ور شده و در حال سرایت به قسمتهای دیگر و طبقات دیگر بود و هر لحظه احتمال داشت آتش به سرعت گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش‌نشانان بی‌درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول از آنها با استفاده از یک رشته لوله آبرسان، خود را به کانون آتش در طبقه دوم رساندند و مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

افسر آماده منطقه پنج عملیات خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در همان لحظات اولیه دختری پانزده ساله را نجات دادند که دچار دودگرفتگی و ترس شده و به اتاق‌خواب پناه برده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به انتشار دود در طبقات بالا و همچنین احتمال گرفتار شدن ساکنان در میان دود و آتش، گروه دوم از آتش‌نشانان نیز همزمان با تجهیز کردن خود به دستگاه تنفسی، به جست‌وجو در طبقات و واحدهای مسکونی پرداختند و ساکنان ساختمان را به محل امن منتقل کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش را کاملاً خاموش و از سرایت آتش به قسمتهای دیگر واحد مسکونی جلوگیری کردند و پس از تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی به ماموریت خود پایان دادند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • ۳۴۴ عملیات موفق برای نجات شهروندان زاهدانی از سیلاب انجام شد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد
  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری