Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@23:37:04 GMT

شهردار منطقه ۷ اهواز سرپرست فرمانداری دزفول شد

تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۶۸۰۰۶

شهردار منطقه ۷ اهواز سرپرست فرمانداری دزفول شد

دزفول - با برگزاری مراسمی، ارسلان شهنی شهردار منطقه هفت به عنوان سرپرست فرمانداری دزفول معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول پیش از ظهر امروز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دزفول که به تودیع و معارفه فرماندار سابق و سرپرست فرمانداری دزفول اختصاص داشت، اظهار کرد: عملکرد حبیب اله آصفی در ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ سال گذشته بسیار زرین و ارزشمند بوده است. 

امیرعیسی زاده افزود: آصفی با تمام وجود به صورت شبانه روزی تلاش کرد و در راستای رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای شهرستان دزفول، گام های کم نظیری برداشت. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دزفول با تقدیر از زحمات آصفی به عنوان فرماندار سابق شهرستان گفت: دزفول نماد مقاومت و افتخارخوزستان و ایران است؛ بنابراین خدمت در این خطه نیز یک افتخار است که نصیب ما شده است. 

وی با بیان اینکه مدیریت شهرستان دزفول به دلیل وسعت و جمعیت زیاد کار پیچیده و دشواری است، گفت: مدیران ادارات و نیروهای شهرستان در تمام زمینه ها باید از این پس در خدمت اهداف نظام و سرپرست فرماندار دزفول باشند تا روند رونق بخشی به فضاهای اشتغال و اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در زمان آصفی بسیار شدت گرفته بود را تداوم دهند. 

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله آصفی فرماندار سابق دزفول بنا به دلایلی که گفته می شد به دلیل عدم حضور استاندار در این مراسم بود، در مراسم تودیع خود حضور نیافت. 

فرامند هاشمی معاون استاندار خوزستان به جای شریعتی در این جلسه حضور یافت. 

ارسلان شهنی از سال ۹۳ تاکنون به عنوان شهردار منطقه ۷ اهواز مشغول به فعالیت بوده است. 

 شهنی قبل از این مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز و مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری اهواز نیز بوده است.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ داود توفیقی معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با اشاره به تعطیلی و یا کُند شدن طرح‌های جاده سازی در شهرستان صومعه سرا مانند جاده ۴ بانده پونل، فومن به صومعه‌سرا و پیربازار به نوخاله و افزایش تصادفات جاده‌ای در این شهرستان، گفت: برای تسریع در اجرای این طرح‌های نیمه تمام جاده‌ای به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که مسئولان شهرستان و استان باید برای تامین آن تلاش کنند.
معاون عمرانی فرمانداری صومعه سرا افزود : در آستانه فصل کشاورزی و برای پیشگیری از تصادف در جاده‌های روستایی، رانندگان تراکتور و تیلر باید بر روی ماشین‌های کشاورزی علائم هشدار دهنده و شبرنگ نصب کنند.

دیگر خبرها

  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام راهسازی صومعه سرا مستلزم ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • انتصابات جدید در شهرداری سنندج
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • نصب سیاه چادرها تأثیر گذار در کاهش تصادفات خراسان جنوبی
  • انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • واکسیناسیون دام‌های منطقه شِوی دزفول علیه تب برفکی
  • انتصاب مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران