Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، رضا اردکانیان با اشاره به وضعیت تأمین منابع مالی برای انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار داشت: همان موافقت‌نامه وزیر نیروی وقت کشور در انتقال آب از خلیج فارس به کرمان مبنای کار و عمل وزارت نیرو است.

 

وی با اشاره به اینکه بر اساس این موافقت‌نامه دولت هیچ تعهدی برای تأمین مالی این طرح ندارد گفت: بخش خصوصی متکفل تأمین منابع مالی طرح انتقال آب از خلیج فارس به کرمان است و کنسرسیومی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر نیرو تصریح کرد: از آنجا که بخشی از آب استحصالی ناشی از این طرح آب شرب برای استان هرمزگان و بعضی از مناطق در مسیر است و تأمین آب شرب وظیفه وزارت نیرو است این مقدار از پروژه را خرید تضمینی انجام می‌دهیم.

 

اردکانیان با یادآوری جلسه دو هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی با این موضوع افزود: مقرر شد هرچه سریع‌تر به‌اندازه‌ای که مقدور است نسبت به تنظیم قرارداد خرید تضمینی آب برای شرب اقدام کنیم که کمکی به تسریع در فعالیت‌های مربوط به این طرح می‌شود.

 

 

تسنیم

106

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال

به گزارش سرویس شهروندخبرنگار خبرگزاری صداوسیما ،تعداد زیادی از فرهنگیان هر سال به علت‌های مختلف مانند تغییر محل زندگی، ازدواج، انتقال اجباری پدر یا همسر به دنبال گرفتن انتقالی موقت یا دائم از محل کار خودشون هستند.

 برخی از فرهنگیان خصوصا بانوان فرهنگی درباره نقل و انتقالات با مشکلاتی مواجه هستند و خواستار رسیدگی مسئولان شدند .

شهروند خبرنگار ما می‌گوید بعد از ۱۵ سال خدمت در پاکدشت خواستار انتقال به محل زندگی خود در تهران است ولی تاکنون با درخواستش موافقت نشده است.

بنا بر اعلام  آموزش و پرورش، مشمولان انتقال فرهنگیان باید دارای شرایطی که آموزش و پرورش و ستاد اجرایی آن تصویب کرده است باشند .

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

فرهنگیان زیادی برای تدریس به شهرستان‌های اطراف تهران از جمله پاکدشت می‌روند و هرساله درخواست جابجایی به شهر تهران دارند و در سامانه نقل و انتقال ثبت نام می‌کنند اما با انتقالی آنها به خاطر کمبود نیرو در مبدا موافقت نمی‌شود در حالی که در شهر تهران کمبود معلم داریم و متاسفانه این کمبود نیرو با جذب نیروهای از استان‌های مختلف تامین می‌شود در حالی که می‌توانند نیروها را ساماندهی کنند.
من معلم مقطع ابتدایی هستم و ۱۵ سال است که  از تهران پاکدشت می‌روم، لطفا ابن موضوع را پیگیری کنید. 

 

 

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • عملیات اورهال نیروگاه‌های خلیج فارس و طوس انجام شد/ تأمین پایدار ۱۴۰۰ مگاوات برق در آستانه فصل گرما
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • درخواست فرهنگیان بر نظارت به موضوع نقل و انتقال
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۶ اردیبهشت
  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم