Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- رییس هیات کونگ‌فو استان سمنان با بیان این که این رشته ورزشی باوجود جذابیت اما پرهزینه است، گفت: امکانات و اعتبارات اختصاصی رشته ورزشی کونگ‌فو در این استان بسیار ناچیز بوده و پاسخگوی نیازها نیست.

علیرضا قلی‌پور وز سه شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا بدون ارایه مقدار اعتبارات تخصیصی سالانه به این هیات، افزود : بیش از 600 ورزشکار مستعد سازمان ‌یافته استان در رشته ورزشی کونگ‌فو فعالیت دارند و اقبال بانوان هم به این رشته ورزشی رو به افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به این که این رشته ورزشی برای ارتقا در مسابقات کشوری و برون مرزی نیازمند تامین امکانات و افزایش اعتبار است، اظهارداشت: نبود فضا و سالن اختصاصی کونگ‌فو از مهم‌ترین مطالباتی است که تحقق آن منجر به پویایی و ایجاد انگیزه بیشتر ورزشکاران این رشته ورزشی می شود
وی با بیان این که بیشتر سالن‌های ورزش سمنان خصوصی بوده و مربیان این رشته هم در سالن‌های اجاره‌ای فعالیت می‌کنند، ادامه داد: درآمدهای حاصل از تلاش مربیان ، صرف تأمین امکانات این رشته ورزشی شده و این امر علاقه مربیان را برای ارایه آموزش‌ها کم می‌کند.
رییس هیأت کونگ‌فو استان سمنان تصریح کرد : راهکار برون رفت از این معضلات فرارو، ورود اداره کل ورزش و جوانان برای تامین سالن اختصاصی برای این رشته ورزشی است.
قلی پور بدون ارایه مقدار اعتبارات تخصیصی سالانه به این هیات، اضافه کرد : اعتبار و امکانات کم، مانع از تبلیغات و جذب درست هنرجویان این رشته ورزشی در سمنان بوده و با چند برابر کردن اعتبار سالانه مشکلات فراروی کونگ‌فو رفع خواهد شد.
به گزارش ایرنا، از مجموع 30 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در استان سمنان بیش از 600 تن آنان در رشته ورزشی کونگ‌فو .فعالیت دارند.
6026
*خبرنگار: محدثه عباسی **انتشار دهنده: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۸۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان

اسماعیل کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در چهار رشته ورزشی به رقابت می‌پردازند، گفت: این مسابقات در رشته‌های ورزشی فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز و والیبال برگزار می‌شود.

وی افزود: در رشته‌های فوتسال، شطرنج و تنیس روی میز دانش‌آموزان دختر و پسر شرکت دارند اما رقابت در رشته والیبال ویژه دختران دانش‌آموز مدارس استعدادهای درخشان استان کردستان است.

کوهی خاطرنشان کرد: این دوره مسابقات ورزشی از تاریخ یازدهم الی چهاردهم اردیبهشت ماه به میزبانی اداره‌کل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تعداد ۲۸۵ نفر از دانش آموزان برگزیده مسابقات شهرستانی مدارس سمپاد حضور دارند، گفت: این مسابقات در چهار سالن ورزشی اوراز، شهید احمدپناه، استقلال و هنرستان تندرستی پسران به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: مسابقات فوتسال دختران برای اولین بار است بین دانش‌آموزان سمپاد کشور به صورت آزمایشی و در مدارس سمپاد استان کردستان برگزار خواهد شد.

کوهی افزود: برگزاری این دوره مسابقات ورزشی در مدارس استعداد درخشان سبب ایجاد شور و هیجان در بین دانش‌آموزان این مدارس شده است.

کد خبر 6088486

دیگر خبرها

  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • ورزشی‌های ششم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد