Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، مراسم معارفه محمد حسینی کناروئی روز گذشته با حضور هادی قدیمی نایب رئیس هیات مدیره و حسین قادر نظری مدیر مهندسی و املاک و ابراهیم کسنویه مدیر پشتیبانی برگزار شد.

هادی قدیمی نایب رئیس هیات مدیره بانک ایران زمین در این مراسم ضمن آرزوی موفقت برای حسینی کناروئی گفت: این دو اداره از پرکارترین بخش‌های بانک محسوب شده و نتایج و عملکرد اقدامات آنها به کل شبکه بانک تسری پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی با اشاره به نیروها و کارشناسان توانمندی که در حال حاضر در دو مدیریت زیر مجموعه امور پشتیبانی و مهندسی درحال ایفای نقش هستند، افزود: تاکنون سعی شده از توانایی داخلی نیروها برای توسعه بخش پشتیبانی استفاده شود که امیدواریم با حضور آقای حسینی کناروئی و اجرای برنامه‌های ایشان شاهد رشد سریعتر این بخشها باشیم.

در انتهای این مراسم حکم انتصاب کناروئی توسط قدیمی نایب رئیس هیات مدیره تحویل ایشان شد.

در حکم مدیر عامل خطاب به کناروئی آمده است: نظر به تخصص، توانمندیها و تجربیات جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیر امور پشتیبانی و مهندسی» منصوب می شوید تا در چارچوب ضوابط و مقررات بانک انجام وظیفه فرمائی.

موفقیت شما را برای به کارگیری مجموعه عوامل و امکانات در جهت انجام وظیفه و مسئولیتهای محوله، در راستای تحقق اهداف عالیه بانک از خداوند متعال مسئلت دارم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۶۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهارصد و هفتاد و سومین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان با حضور تمامی اعضا روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه در اداره گاز مهاباد برگزار شد.

در این نشست مسائلی از جمله انتخاب دو پیمانکار و تصمیم‌گیری در خصوص اعضای کمیسیدن مناقصات شرکت گاز آذربایجان‌غربی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • بررسی بخشنامه های بانک مرکزی در نشست کمیته رعایت قوانین و مقررات
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است